• [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 17:09 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Ik had 5maand :'D
    11 dagen ook goed xO?


    Life is hard and then we die

    Oh, niet te snel denken dat het een slet is hoor.

    Bij mij in de klas hebben de meisjes snel genoeg seks met een jongen waar ze niets mee hebben.

    Drunk booty call's.


    We'll never be as young as we are tonight

    PUKKELxDING schreef:
    (...)11 dagen ook goed xO?

    Nee omg, nu bestempel ik je officieel tot slet. :9~
    Naaah joke.
    Wel snel, maar ieder moet het voor zich weten :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)11 dagen ook goed xO?

    Als jij hem vertrouwt en alles dan is het toch goed? :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Als jij hem vertrouwt en alles dan is het toch goed? :'D
    Jep jep :P


    Life is hard and then we die

    Waarom een slet !
    Wij worden ook soms zo genoemt maar wij zijn erger :$


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    2Nurd schreef:
    (...)
    5 jaar?! Dan wil je moeder vast niet weten hoe snel ik 't gedaan heb met mijn vriendje (krul)

    :'D

    Naja weetje, ik heb ook nog nooit verteld aan iemand in mijn directe omgeving dat ik -kuch- iets verder ben gegaan dan zoenen, ook al stelt het in wezen niet zo veel voor wat ik had gedaan. Een tijdje heb ik zelfs aan mezelf getwijfeld en gedacht of ik dat wel heb gewild, maar later kwam ik erachter dat die onzekerheid me alleen maar werd opgedrongen en dat het gewoon een prettige ervaring voor m'n ontwikkeling is geweest zeg maar. Met iemand waarbij ik me fijn voelde. & Dat vind ik dus het belangrijkste (krul).

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 20:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Virginity schreef:
    Echt? Oh, dan ben ik er ook één. (krul)

    Zaitsev schreef:
    (...)
    :'D

    Naja weetje, ik heb ook nog nooit verteld aan iemand in mijn directe omgeving dat ik -kuch- iets verder ben gegaan dan zoenen, ook al stelt het in wezen niet zo veel voor wat ik had gedaan. Een tijdje heb ik zelfs aan mezelf getwijfeld en gedacht of ik dat wel heb gewild, maar later kwam ik erachter dat die onzekerheid me alleen maar werd opgedrongen en dat het gewoon een prettige ervaring voor m'n ontwikkeling is geweest zeg maar. Met iemand waarbij ik me fijn voelde. & Dat vind ik dus het belangrijkste (krul).
    Ik wil je wel ontmaagden hoor Sam :D


    Life is hard and then we die

    Zaitsev schreef:
    (...)
    :'D

    Naja weetje, ik heb ook nog nooit verteld aan iemand in mijn directe omgeving dat ik -kuch- iets verder ben gegaan dan zoenen, ook al stelt het in wezen niet zo veel voor wat ik had gedaan. Een tijdje heb ik zelfs aan mezelf getwijfeld en gedacht of ik dat wel heb gewild, maar later kwam ik erachter dat die onzekerheid me alleen maar werd opgedrongen en dat het gewoon een prettige ervaring voor m'n ontwikkeling is geweest zeg maar. Met iemand waarbij ik me fijn voelde. & Dat vind ik dus het belangrijkste (krul).

    Nou, dat is alleen maar goed dan toch? (:
    Ik voelde me ook fijn bij me vriend. Ik wist gewoon zeker dat ik er ook klaar voor was. Zelf heb ik er nooit echt een schuld gevoel van gehad, en mijn ouders hadden er ook niet echt problemen mee. Dus dat is ook mooi mee genomen allemaal (krul).


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik wil je wel ontmaagden hoor Sam :D

    JAAAAAA! Kom hier jij!


    No growth of the heart is ever a waste

    2Nurd schreef:
    (...)
    Nou, dat is alleen maar goed dan toch? (:
    Ik voelde me ook fijn bij me vriend. Ik wist gewoon zeker dat ik er ook klaar voor was. Zelf heb ik er nooit echt een schuld gevoel van gehad, en mijn ouders hadden er ook niet echt problemen mee. Dus dat is ook mooi mee genomen allemaal (krul).

    Klopt. Als je ook gerust wordt gesteld door je ouders dan voel je je al meteen wat prettiger. Maar mijn Europese 21ste eeuwse manier van denken gaat niet samen met mijn moeders Aziatische jaren 60-mentaliteit. En dit is laaaaaaaang niet het enige wrijvingsvlak x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    JAAAAAA! Kom hier jij!
    Blawrahrwrhr


    Life is hard and then we die

    oke, het is wel een beetj slety ,
    maar kom iedreen heeft er recht op :X

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Klopt. Als je ook gerust wordt gesteld door je ouders dan voel je je al meteen wat prettiger. Maar mijn Europese 21ste eeuwse manier van denken gaat niet samen met mijn moeders Aziatische jaren 60-mentaliteit. En dit is laaaaaaaang niet het enige wrijvingsvlak x]

    Oh, dat is minder prettig. Maar ja, je kan beter zelf bepalen wanneer je iets op seksueel gebied doet, dan je ouders. -meestal dan-


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.