• Ik vraag me af hoe het kan dat een kind van twaalf jaar of jonger zegt dat ze Anime kijkt. No offence, maar dat is toch allemaal in het Engels en op die leeftijd versta je dat toch nog niet goed genoeg?

    Iemand die me kan vertellen hoe dat zit? Kijken ze gewoon zonder het te verstaan ofzo? :x

    edit:
    Oké, goed. Iedereen kon hier blijkbaar al engels op zijn twaalfde. Ik niet, wij kregen dat pas op school toen ik 15 was, dus ja. :x

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 21:29 ]


    Let the Night embrace you

    Ik kon echt nog geen goed engels op mijn twaalfde. Pas op de middelbare kreeg ik Engels en kwam ik er achter dat je 'know' niet zo moet uitspreken als het er staat. (krul)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik kon op mijn 12de - ben nu bijna 14 - al best wel goed Engels hoor. :'D Al had ik het ook nog niet in school. Njaa, misschien niet goed genoeg om alles heel precies te volgen, maar goed genoeg om het te begrijpen. ;') & anders idd naar de plaatjes kijken. ;'D

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 16:42 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik kijk sinds ik 7 was al Anime? Je hebt tv-programma's die gewoon Anime zijn maar dan opnieuw ingesproken.
    Sinds ik net 11 was, keek ik echt engels ondertitelde Anime. Ik ben altijd al goed geweest in Engels.


    Let it come and let it be

    Wij kregen vanaf groep 6 Engels, maari k keek ook veel Engelse films. Wel met ondertiteling, maar ik ving wel wat op.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    FACEPLANT schreef:
    Plaatjes kijken? :'D


    I´m nothing special.

    Eh, ik heb vroeger heel veel Engelse series gezien. En toen heb ik mezelf Engels aangeleerd.
    Dit is niet opschepperij, maar ik heb blijkbaar aanleg om andere talen te leren. :'D Daarom heb ik ook alle vier talen in mijn schoolvakkenpakket.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    er zijn er ook,die het kijken met een ouder familielid....


    why is always london so far away when you need it?

    Mudblood schreef:
    Eh, ik heb vroeger heel veel Engelse series gezien. En toen heb ik mezelf Engels aangeleerd.
    Dit is niet opschepperij, maar ik heb blijkbaar aanleg om andere talen te leren. :'D Daarom heb ik ook alle vier talen in mijn schoolvakkenpakket.

    same here :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Er zijn ook heel wat kinderen die niet alleen Nederlands ingesproken Disney films of Nickelodeon of whatever keken.
    Toen het eerste deel van Harry Potter uitkwam op dvd had ik die gekregen en ik zou hem samen kijken met m'n buurjongen. Ik wilde hem in het Engels zien, omdat ik vond dat ik goed genoeg kon lezen om de ondertitels te volgen en de monden zouden dan synchroon gaan met het geluid. Maar hij wilde het in het Nederlands zien.
    Dit zijn van die kleine dingen waarbij kinderen Engels leren.

    - Ik weet dat dit nu irrelevant is en je het al weet but that doesn't matter >.< -


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik werd 12 op de eerste dag van de middelbare school, dus het zou kunnen (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.