• Ik vraag me af hoe het kan dat een kind van twaalf jaar of jonger zegt dat ze Anime kijkt. No offence, maar dat is toch allemaal in het Engels en op die leeftijd versta je dat toch nog niet goed genoeg?

    Iemand die me kan vertellen hoe dat zit? Kijken ze gewoon zonder het te verstaan ofzo? :x

    edit:
    Oké, goed. Iedereen kon hier blijkbaar al engels op zijn twaalfde. Ik niet, wij kregen dat pas op school toen ik 15 was, dus ja. :x

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 21:29 ]


    Let the Night embrace you

    FACEPLANT schreef:
    Plaatjes kijken? :'D


    Hope goes lost but never dies.

    je moet eens weten wat kinderen van 12 kunnen.
    ze kunnen zelfs al wel eerder engels tegenwoordig wordt dat ze heel vroeg geleerd


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    ligt eraan he of je veel films hebt gezien waar mense engels praten zo heb ik engels geleerd(A) en school natuurlijk haha xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    kinderen onder de 12 (ik vroeger dus ook)
    spelen toch ook engelse spelletjes op de computer???
    denk maar aan runescape enzo en spelletjes op speeleiland spele.nl...
    zo heb ik het geleerd: door de computer&films


    Sup n_n

    ik ben nog maar ene paar maandjes 13 maar ik kon al zo goed engls vanaf mijn 10 dus x3 maar dat kotm omdat bij intern ationale vriende hadde en als k geen engels kon verstond ik ze niet!(huil) en zo verstaat een kind van 12 dat dus!! ^^:P


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    mijn zusje is 11 en verstaat het ook goed ;)


    Don't stop believing, and you will be happy

    Ach, hangt er maar net vanaf hoe taalgevoelig je bent.
    Mijn broertje(12) kan beter dan mijn moeder(ergens in de 50).

    Er zijn autisten die in één maand een taal kunnen leren... (Honestly, ik lieg niet hè!)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 22:06 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik sprak bijna vloeiend engels op me twaalfde hoor.;P en wel meer twaalfjarigen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik kon op mijn twaalf ook al engels hoor. Maar mijn broertjes zijn 7 en 8 en mijn zus is 11 en die kijken ook. Gewoon met mij mee. Om de minuut moet ik mijn reeks dan op pauze zetten om uit te leggen wat er is gebeurd... dus nu heb ik ze een verbod gegeven om mee te kijken als ik nog agter de compu zit... alleen komen ze toch en kan ik weer een hele uitleg geven... die kinderen krijgen altijd gelijk van mijn ma :(

    Twaalfjarigen zijn volwassener dan je denkt, hoor (':
    Men denkt vaak: '12, nog niet genoeg ervaring, te klein, te jong', maar dat is vaak helemaal niet waar (':


    Has no one told you she's not breathing?

    Rooftops schreef:
    Er zijn 12-jarigen die redelijk goed Engels kunnen hoor, kon ik toen ook al.


    Everything is worse without music.

    Op de dag van vandaag zijn er niet alleen engelse Anime's hoor, ook nederlandse.
    Pokemon/Bakugan/Dragonball/Digimon = Anime = Nederlands.

    Mijn Engels was al vrij goed toen ik 12 was hoor..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik kon engels wel verstaan op mijn 12. als je in groep 8 zit of in het eerste dan kun je toch heus wel engels??
    en miss kijkt ze alleen maar leuk plaatjes:Y)


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    ik was... 10 toen ik anime begon te kijken met mijn broer...
    tegen die tijd kon ik wel al heel lang Engels.
    het Japans spreken kwam pas met twaalf ='D


    Live young, wild and carefree ~