• Mensen ik ben een onzeker meisje van 14 en ik heb nog nooit gezoent. Ik ben zo bang dat als het gaat gebeuren dat ik niet weet hoe het moet! :'(
    Dus kunnen jullie me uitleggen hoe je moet zoenen? Of wil iemand even met me oefenen? :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het gaat van zelf. ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je bent niet de enige. Sory, ik weet dat je er niets aan hebt. Maar ik kan geen raad geven.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Bij jou of bij mij? :9~
    -Nee, wat stel jij je aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, seg. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Morgen 3 uur, Utrecht Centraal. Jij en ik. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lol, nu vind ik het niet meer grappig omdat je het al in dat andere topic hebt verteld.:'D


    everything, in time

    Als mijn vriendje mee mag doen, dan oefen ik wel met je _O_


    -

    Of had je een andere suggestie?
    Virtueel zoenen? (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Let's meet up. :9~


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik wist ook niet hoe ik moest zoenen totdat ik het voor de eerste keer deed. En het gaat gewoon vanzelf. Niet teveel nadenken. En je een beetje laten leiden.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hagelslag schreef:
    Morgen 3 uur, Utrecht Centraal. Jij en ik. :9~

    Goed idee :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De humor is hier hoog hoor.(nerd)
    Oh wacht, HAHAHAHAHAHAAH


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat gaat helemaal op gevoel af. Ik dacht er ook niet over na en twee jaar later kreeg ik via een klasgenoot te horen dat m'n ex me goed vond zoenen. Heb om eerlijk te zijn geen flauw idee hoe je dat uitlegt o.o


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    Als mijn vriendje mee mag doen, dan oefen ik wel met je _O_

    Laten we met z'n allen afspreken! Dan kunnen we gezamelijk oefenen. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Muil open, bekken op elkaar, je lebberinstrument eruit, steek die in zijn strot, draai het rond alsof het de hoela doet en spuug er nog eens goed in.


    I live for the applause, you will die for it.

    Liefje, maak je niet druk. Als het moment daar is hoef je er niet meer bij na te denken. Blijf op zo een moment rustig, kalm, laat je niet leiden door zenuwen. Geniet!
    [/heeft topic gelezen]


    Life is hard and then we die