• Mensen ik ben een onzeker meisje van 14 en ik heb nog nooit gezoent. Ik ben zo bang dat als het gaat gebeuren dat ik niet weet hoe het moet! :'(
    Dus kunnen jullie me uitleggen hoe je moet zoenen? Of wil iemand even met me oefenen? :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Deprisnail schreef:
    Lol, nu vind ik het niet meer grappig omdat je het al in dat andere topic hebt verteld.:'D

    Hé, hé had je het wel grappig gevonden als je het niet gelezen had dan? D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Orgie zoenen.

    Now, that's hot. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    NYC schreef:
    (...)
    Laten we met z'n allen afspreken! Dan kunnen we gezamelijk oefenen. :9~

    Great idea! (hoera)


    -

    Kom maar ff langs, ik leer het je wel:P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    NYC schreef:
    (...)
    Laten we met z'n allen afspreken! Dan kunnen we gezamelijk oefenen. :9~

    Mag mijn boy dan ook mee? :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kikkeli schreef:
    Muil open, bekken op elkaar, je lebberinstrument eruit, steek die in zijn strot, draai het rond alsof het de hoela doet en spuug er nog eens goed in.

    Wauw, aan deze 'gebruiksaanwijzing' heb ik echt iets! Het klinkt echt lekker nu kan ik al helemaal niet meer wachten! :9~(krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kikkeli schreef:
    Muil open, bekken op elkaar, je lebberinstrument eruit, steek die in zijn strot, draai het rond alsof het de hoela doet en spuug er nog eens goed in.


    -out-
    Dát is nog eens een goede handleidingstip voor zoenen. :9~


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Mag mijn boy dan ook mee? :9~

    Tuurlijk, hoe meer mensen hoe meer vreugde! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Actors schreef:
    Orgie zoenen.

    Now, that's hot. (krul)

    Yes it is. :9~:9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb ook nog nooit gezoend (hopelijk nog lang niet) maar ik denk gewoon dat je het vanzelf gaat(K)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    NYC schreef:
    (...)
    Yes it is. :9~:9~

    Ik voel een nieuwe rage aan komen, woela! (krul)
    -Neemt al vlug wat kauwgom :9~-

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 21:03 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Dit klinkt als een veelbelovende potentiele mega-orgie. Jammer da'k mijn zweepje niet meer heb, maar gelukkig zijn er nog m'n handboeitjes :9~

    I'm in!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil je 't wel leren om het in de praktijk te gebruiken.:9~


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben 16 jaar en heb ook nog nooit gezoend. Je moet niet zo bang zijn! Het komt allemaal vanzelf wel! Zoenen moet je doen wanneer je het zelf wilt en met de persoon waarom je geeft en graag bij bent. Je hebt maar één eerste zoen.

    Owja, zoenen gaat vanzelf. Gehoort van mijn vrienden :P


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    Actors schreef:
    (...)
    Ik voel een nieuwe rage aan komen, woela! (krul)
    -Neemt al vlug wat kauwgom :9~-

    Jaa ik voel het ook! (krul)
    -Spijt liters mondspray in der mond- ik ben der klaar voor, kom maar op! :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.