• Let's talk about our favorite things _O_


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja. Het moment na de seks is altijd zo droog bij ons :'D Echt zo van 'dat hebben we ook weer gehad' x'D

    Haha bij ons niet. :'D
    Dat vind ik altijd fijn.
    Dan is het altijd zo'n relaxmomentje 8D
    Echt helemaal niks behalve ons tweetjes.
    Klinkt echt duf, maar zo is 't wel
    :$:$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Dat heb ik dus ook ;o
    Alleen dat gaat nog zó lang duren x'D
    Ik moet verdomme eerst nog 2 jaar middelbaar.
    In 2012 studeer ik pas af..

    Zijn opleiding nu duurt 3 jaar geloof ik, ik doe er nog 2 jaar over. Daarna zie ik wel :'D


    -

    Oke maar dan moeten jullie het me wel helpen herinneren, want ik zie heel vaak dat ding bij actieve topics staan, en dan denk ik: 'Oh daar ga ik zo even wat zeggen.' En dan vergeet ik dat vervolgens weer, fail. (krul)
    /dement.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Dat is wel handig opzich _O_
    Dan is je kamer alleen vol als er iemand blijft slapen ofzo.

    Mijn bed staat altijd zo als 2 persoonsbed, ik heb namelijk een best grote kamer :X


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Zijn opleiding nu duurt 3 jaar geloof ik, ik doe er nog 2 jaar over. Daarna zie ik wel :'D

    Dat schiet al op hoor.
    Ik moet hierna mn hele studie nog ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Haha bij ons niet. :'D
    Dat vind ik altijd fijn.
    Dan is het altijd zo'n relaxmomentje 8D
    Echt helemaal niks behalve ons tweetjes.
    Klinkt echt duf, maar zo is 't wel
    :$:$

    Aaaawh wat lief :9~


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja. Het moment na de seks is altijd zo droog bij ons :'D Echt zo van 'dat hebben we ook weer gehad' x'D

    Haha, looool :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Oke maar dan moeten jullie het me wel helpen herinneren, want ik zie heel vaak dat ding bij actieve topics staan, en dan denk ik: 'Oh daar ga ik zo even wat zeggen.' En dan vergeet ik dat vervolgens weer, fail. (krul)
    /dement.

    Dan zet ik wel een GB-berichtje met 1 woord erin.
    Offtopic!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Waar blijft die stomme Jeroen :'(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Dat schiet al op hoor.
    Ik moet hierna mn hele studie nog ;p

    Nouja eigenlijk doe ik ook nog 3 jaar over mijn studie (met dit jaar erbij gerekend). Zijn we tegelijk klaar :9~ Alleen weet ik nog niet of ik nog verder wil studeren, en hij weet het ook nog niet. Zien we dan ook wel (:


    -

    Ik haat z'n ouders btw echt. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Mijn bed staat altijd zo als 2 persoonsbed, ik heb namelijk een best grote kamer :X

    Haha, fuck you, ik wil ook :Y)
    Nu ben ik jaloers :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Haha, looool :'D

    Klopt x'D Daarna even sigaretje roken en dan weer tv kijken als we dat deden x'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nouja eigenlijk doe ik ook nog 3 jaar over mijn studie (met dit jaar erbij gerekend). Zijn we tegelijk klaar :9~ Alleen weet ik nog niet of ik nog verder wil studeren, en hij weet het ook nog niet. Zien we dan ook wel (:

    Je hebt toch nog 3 jaar om erover na te denken 8D en mocht je het niet dan kom je maar eventjes bij mij langs, zal ik wel even alle pros and cons voor je afwegen :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    Waar blijft die stomme Jeroen :'(

    Sms hem (krul)


    -