• Gister had ik dus mijn 1e schooldag -vanwege verbouwing- en ik merk dat de kinderen eigenlijk best anders zijn. Ze letten nie zo op je uiterlijk enso en doen nie zo kinderachtig 8D

    Is dat bij jullie ook? ;')
    (voor diegene die op MBO/HBO zitten)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Derde klas middelbare hierzo, ik moet nog wel eventjes.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    Derde klas middelbare hierzo, ik moet nog wel eventjes.(krul)


    I live for the applause, you will die for it.

    Opzich wel ja, mensen op het MBO zijn ook wat 'volwassener' (krul)


    -

    Ik zit nog op de middelbare school, maar bij ons hebben ze nooit zo'n probleem gemaakt over je uiterlijk.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Klopt, wordt niet aandacht meer aan besteed. Wel zie je soms van die 'achterlijke' trutjes lopen ;p
    + Je kunt goed zien welke in het eerste leerjaar zitten.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Nou, wel voor een groot deel. Maar de eerste jaars zijn nog even kinderachtig bij ons als 2de klassers op het middelbaar.


    Your make-up is terrible

    Cornflakes schreef:
    Derde klas middelbare hierzo, ik moet nog wel eventjes.(krul)


    effort never betrays you

    Ja, daar zit echt verschil tussen. HBO'ers (MBO'ers kennelijk ook) zijn een stuk volwassener wat dat betreft. Bij onze opleiding zitten ook mensen die al 22/23 zijn, dus die kijken wat anders op het leven neer dan middelbare scholieren, waar men gewoon wat meer puber is.

    Ik heb erg lang gewacht op een school met zo'n instelling.


    No growth of the heart is ever a waste

    bij mij in de klas wordt daar inderdaad minder op gelet ja, haha. op de middelbare school kreeg je allemaal commentaar als je er bv. alternatief uitzag, nu zit ik op het mbo en heb ik zo'n alternatieve jongen in mijn klas en die wordt gewoon zonder commentaar geaccepteerd. ^^ best raar eigenlijk x'D alsof het ineens niet meer uitmaakt ofzo. maar wel beter, je kan meer jezelf zijn met je kleding-/muziekstijl. :]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Ik zit nu in een nieuwe school en omdat ik moest blijven zitten omdat mijn vakken niet overeenkwamen in mijn vorige school had ik verwacht dat ik bij kinderachtige mensjes zou zitten maar tot mijn verbazing zijn ze echt wel volwassen (': ik vind het enkel spijtig dat heel die school vol tuttjes zit dus daar komt het niet mee overeen ;(


    You're such a mindfucker

    Hahah ik zit al 3 jaar op een MBO... eerste jaar zat ik op een school waar ze daar juist wel heel erg op lette (terwijl sommigen echt al in de twintig waren en zich gedraagden als vage 14 jarige die anderen alleen maar uit konden zeiken) -niks tegen 14 jarige though-
    Vorig jaar ben ik op een andere school begonnen, super leuk en inderdaad helemaal geen kinders die er op lette tot ik ruzie kreeg met 2 meiden die eerst mijn bff's op school waren, maar gelukkig had ik de hele school achter me en vond iedereen ze kinderachtig... En ze zijn beiden dit jaar gestopt :3


    dream, dare, fly!

    Cool, thnx voor de reacties ;')
    Ja bij mij zitten er ook wel van die trutjes, maar er is egt 1 meisje waar ik goed mee om kan gaan en we kunnen gedeeltelijk samen reizen :')


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik zit nog gewoon op de middelbare, maar ik weet wel dat de mensen zich daar veel volwassener gedragen en ook echt bezig zijn met hun opleiding ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, gelukkig wel


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Cornflakes schreef:
    Derde klas middelbare hierzo, ik moet nog wel eventjes.(krul)