• Vandaag ging ik vanuit school met m'n vriendje naar de Coöp, dus wij lopen zo op de stoep en het is nogal een marokanenbuurt. Terwijede. Even voor de duidelijkheid. De marokanenprobleembuurt van Culemborg, die in het nieuws was -_-'
    Nou iig, staat daar zo'n brutaal marokaantje op de stoep in een bosje te pissen. Serieus, middenin een drukke straat. Heel brutaal ging ie om zich heen kijken & maar zeiken in die bosjes.
    Dat kán toch gewoon niet? Hoe asociaal ben je dan? Echt die marokkanen daar.. Ik moet ze écht niet. Respect? Ho maar.
    Wat vinden jullie hiervan?

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 21:37 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Ja want ik zit soms in de trein als ik naar het ziekenhuis moet in Utrecht en dan is er ook zo'n halte Utrecht-Terwijde.(krul)

    Dan zal die wijk wel hetzelfde heten, maar dat is dan een andere wijk. Waarschijnlijk minder problematisch. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ben het ermee eens, plain easy :'D
    Altijd met die 'Wat mot je, zoek je ruzie?' blikken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Midden op straat? Die gast heeft wrs een mentaal probleem ofzo...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het is niet dat ze in de bosjes gaan pissen dat ze asso zijn ?


    None but ourselves can free our minds.

    Waarom moet de term Marrokanen meteen worden gebruikt? Ik vind het zo stom klinken.

    maar ontopic: dat is echt dom man, echt dom (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cloudburst schreef:
    Ik vind het wel onrespectvol dat je die Marokkanen als problemen en asociale mensen die geen respect dienen te krijgen definiëert.
    Mijn papa komt uit Marokko en dan ben ik altijd kritisch tegenover dergelijke minachtende verhalen. Maar dat zal wel aan mij liggen. (:
    Eens. Ookal is het ranzig, je praat wel een beetje onrespectvol over marrokanen.. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Strobelight schreef:
    Het is niet dat ze in de bosjes gaan pissen dat ze asso zijn ?
    Dus jij vind het normaal als iemand midden in een woonwijk tegen een struikje aan gaat lopen piesen :Y)?


    Wie du mir, so ich dir.

    Treasures schreef:
    (...)Eens. Ookal is het ranzig, je praat wel een beetje onrespectvol over marrokanen.. :']

    Dan moet je eventjes het topic goed doorlezen. Dan snap je het. Ik ga het hele verhaal niet nog een keer typen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Strobelight schreef:
    Het is niet dat ze in de bosjes gaan pissen dat ze asso zijn ?

    Jij hebt best wel een raar beeld dan.
    Ga jij zomaar in een bosje pissen dan?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    En dan vinden ze het gek wanneer we telkens marrokanen de schuld geven.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 22:50 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    KirstenSnaps schreef:
    Weetje wat de oplossing is? Al die mensen uit elkaar halen en overal in Nederland een gezinnetje droppen en dan een bom op die wijk gooien, weg huizen en weg wijk en die mensen zijn uit elkaar, ze komen in een geheel nieuwe buurt, waar waarschijnlijk niet iedereen hetzelfde leef gedrag vertoont waardoor ze bijna wel genoodzaakt zijn zich aan te passen.

    Luister, ik zeg niet dat deze mensen asociaal zijn. Ik zeg enkel dat ze elkaar gewoon versterken in hun gedragen en maar tegen elkaar blijven op botsen waardoor ze vervelend gaan doen tegen iedereen. En dan heb ik het niet alleen over de Marokkanen in die buurt maar over iedereen. Het is nu niets meer als actie reactie en dat komt waarschijnlijk nooit meer goed daar ben ik bang :/.

    Al ben ik er nog nooit geweest, maar dat idee heb ik door de dingen die ik hoor en zie enzo.


    Ben het volledig met je eens. Dat zou de mensheid wel eens goed doen zoiets dergelijks.
    Jammer dat we als mensen zo slim kunnen zijn, maar daar zoveel van vergooien of misbruiken.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Bro schreef:
    Waarom moet de term Marrokanen meteen worden gebruikt? Ik vind het zo stom klinken.

    maar ontopic: dat is echt dom man, echt dom (krul)


    Term? Dat is de naam van het volk. En je spelt het als Marokkanen.
    Ik vind het eigenlijk onzin dat mensen tegenwoordig 'Marokkaan' als scheldwoord zien, terwijl dat helemaal niet zo is.
    Dat komt op hetzelfde neer als zeggen dat Nederlanders geen volk is maar een term...


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Marokkanen. Weetje, er is helemaal niets mis met die mensen, zolang ze zich aanpassen en niet de boel gaan verpesten. Het zijn er zoveel die dat wel doen, en maar zo weinig die het voor hen verpesten. Zo jammer vind ik dat.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Marokkanen. Weetje, er is helemaal niets mis met die mensen, zolang ze zich aanpassen en niet de boel gaan verpesten. Het zijn er zoveel die dat wel doen, en maar zo weinig die het voor hen verpesten. Zo jammer vind ik dat.

    Had het niet beter kunnen zeggen.


    ars moriendi

    PUKKELxDING schreef:
    Marokkanen. Weetje, er is helemaal niets mis met die mensen, zolang ze zich aanpassen en niet de boel gaan verpesten. Het zijn er zoveel die dat wel doen, en maar zo weinig die het voor hen verpesten. Zo jammer vind ik dat.

    Ja kijk, dat vind ik dus ook. Mja iedereen denkt dat ik een godsgruwelijke hekel heb aan alle marokkanen, maar ik heb alleen een hekel aan de marokkanen in mijn buurt. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.