• Ik. Heb. Mijn. USB-stick. In. De. Pc. Op. School. Laten. Zitten.
    Weet je wel wat daar zo al op staat. ;o;o;o;o;o ik wil er niet aan denken dat mijn leerkracht informatica, nu, op dit moment, terwijl ik dit typ zit te snusteren op mijn stick. Vermoord me anders meteen ;o daar staat al mijn stories op en ik wil niet dat die dat leest ofzo en omg. >< rampzalig.

    Happysnail schreef:
    Ik denk niet dat iemand daar zomaar op gaat kijken :') Tenminste, zo ben ik al niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Misschien verwijst hij je wel door naar een uitgever (nerd)
    nee, maar ik snap het, ik zou het ook echt vreselijk vinden :o


    There are several things that I have been doing wrong.

    euhm. Ik denk ni dat die egt zou kijken wat er op staat.
    Ga morge eens bij verlore voorwerpen kijke.
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sailor schreef:
    Wat staat er allemaal op? (':

    Euh, al mijn muziek, wat foto's, gelukkig geen al te erge. Zowat alles dat ik ooit getypt heb, ...
    En nou, bij ons worden die pc's constant gebruikt. De persoon die achter me kwam heeft sowieso de usb aan de leerkracht gegeven want zo gaat dat nu eenmaal bij ons. 8)

    CarmineG schreef:
    (...)
    Stel je voor dat dat bij ons zou gebeuren Ö Omg, Joyce.. Dan ben ik echt zo dood Ö
    Anyways; Hoop dat degene die hem heeft gevonden, hem naar de verloren voorwerpen heeft gebracht :]

    Ghaha, dat de Huffie dat vorige jaar zo gezien zou hebben Ö
    Gênant! Gelukkig heb ik nooit een usb-stick met verhalen erop naar school mee gebracht :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    dat gaat niemand lezen als ie een beetje respect heeft voor het eigendom van iemand anders...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.