• When Words Fail Music Speaks


    Er zijn veel kinderen op de wereld met een muziekaal talent.
    Wat nou als er een school is voor die kinderen? Die is er.
    Namelijk Euterpe High.Hier kunnen ze nog beter hun muziek beoefenen




    De leerlingen slapen ook op school. Er zijn 2 persoons kamers.





    Lijstje
    Volledige Naam:
    Bijnaam: Als ze die hebben
    Geslacht:
    Leeftijd: (Leerlingen:13 t/m 18.)
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Foto verplicht)
    Geschiedenis:
    Bespelende instrumenten: (Max. 2 zang telt hierbij natuurlijk niet mee. alleen voor leerlingen)
    Welk vak:(Alleen docenten. Denk eraan er wordt niet alleen muziek gegeven op deze school het wordt alleen als hoofdvak gezien en het word vaker gegeven)
    Kamer nummer: (Alleen leerlingen. Er zijn 4 kamers. 1 en 2 zijn voor de jongens. 3 en 4 zijn voor de meisjes. Elke kamer 2 personen.)
    Favoriete Quote:
    Extra:

    Leerlingen. Max. 4 jongens en 4 meisjes.

    Jongens -VOL!-

    -Graydon Thomas Hardin|Kamer 1| Piano en Gitaar| **WinterLove8
    -Michael John Mitchell Adams|Kamer 2| Piano| **MissKaulitz6
    -Daniel Jai Cooper| Kamer 1| Gitaar en Drum|**[/url] CrazyM0f0x
    -gereserveerd voorSeremitae

    Meisjes-VOL!-

    -(Nog verder ingevuld worden)Destiny Irina Iglesias|Kamer 3| Gitaar en Piano| ** BuzoIic
    - Kate Tanya Parker|Kamer 4| Viool en Gitaar| **1DMEGAFAN
    -Rosalie Adelle Prior| Kamer 3| Klassieke Piano & harp| **Pebble

    -Precious Jena Smith|Kamer 4| Gitaar| **Lunalovesit

    Docenten















    Regels
    1.Minimaal zes regels schrijven in je post.
    2.OOC met haakjes [] () - - | |
    3. Zeker van zijn dat je mee doet.
    4.16+ en schelden Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    5.Bestuur alleen je eigen personages!
    6.Je mag niet meer dan twee personages hebben
    7. Naam wijzing aangeven.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 17:34 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Volledige Naam; Graydon Thomas Hardin. Hardin is niet zijn 'echte' achternaam.
    Bijnaam: -
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 17 (25 mei)
    Nationaliteit: Canadees
    Innerlijk: Graydon is vaak hyper. Dit is alleen, maar om te verbergen wat hij heeft mee gemaakt. Hij is naar een andere school gegaan, omdat hij op zijn oude school vaak gepest werd. Hierdoor was hij vaak depressief. Hij werd voorral gepest, omdat hij zijn ouders niet meer had en bij een pleeggezin woonden.
    Toen hij naar een nieuwe school ging had hij zich voorgenomen een nieuwe start te maken. Hij is daarom ook niet van plan om over zijn ouders te vertellen.
    Soms kan Graydon iets te vergaan met het hyperactief zijn en stoort daarmee ook zijn mede mensen mee. Hij stopt alleen als het hem meerdere keren gevraagd wordt.
    Op het eerste gezicht lijkt hij echter geen goede luisterraar, maar als iemand hem iets nodig moet vertellen luister hij er aandachtig naar en probeert het probleem op te lossen, als dat er is.
    Uiterlijk:


    Graydon is 2.04 lang dit komt, omdat hij Reuzengroei (Reusgroei, gigantisme, macrosomie, hypersomie, acromelagie) heeft. Hierdoor heeft hij ook vaak last van hoofdpijnVoor de rest heeft hij warig bruin haar wat aan de linkervoorkant wat meer omhoog staat. ZIjn bruine haar staat goed bij zijn groen-hazelachtige ogen die vaak vriendelijk staan.
    Graydon draagt meestal shirts of jasjes die zijn armen bedekken.
    Geschiedenis: Toen Graydon zeven jaar was gingen zijn ouders dood in een auto ongeluk. Hij zat bij hun in de auto en was zwaar gewond, maar overleefde het wel. Graydon kwam niet bij een familielid terecht, maar bij een pleeggezin. Hij vond het moeilijk om contact te zoeken met zijn pleegouders, Jason Hardin en Celeste Hardin, maar uiteindelijk is het hem wel gelukt.
    Op school bleef hij ongelukkig, omdat hij vaak gepest werd. Toen hij 13 was werd het erger.
    Hij had geen vrienden en ze begonnen hem met zijn ouders te pesten. Het werd zo erg dat hij zichzelf begon te snijden tot hij een vriend kreeg. Hij kwam er na 3 jaar pas achter dat dit toch geen vriend was en dat die 'vriend' hem gebruikte. Hij begon weer met zichzelf snijden, maar is daar uiteindelijk mee gestopt. Hij heeft nu alleen nog wat littekens en niemand weet dat hij zichzelf sneed.
    Bespelende Instrumenten: Piano en Gitaar. Graydon heeft zichzelf piano leren spelen en speelt dat ook het meest.
    Kamernummer: Kamer 1
    Favoriete Quote: ''Music only makes me stronger.'' en ''When you are happy, you enjoy the music. But, when you are sad, you understand the lyrics.
    Extra: -Zingt ook.
    - Heeft een oudere broer (Pleeggezin). Anthony Dion Hardin.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 11:27 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Iemand?


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Ik wil wel. Ik vul vanavond in


    Succes is the best revenge for everything~ Ed Sheeran

    Volledige Naam: Michael John Mitchell Adams
    Bijnaam: Mike
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 18 (1 september)
    Nationaliteit: Amerikaans
    Innerlijk: Michael is heel gesloten, omdat hij is mishandeld door z'n vader en op de basisschool werd gepest. Op de basisschool werd Michael vaak uitgescholden voor homo, wat hij best pijnlijk vond om te horen. Want hij heeft vrienden die homoseksueel zijn. Michael is enorm op zichzelf en trekt zich dan ook vaak terug als hij zich ongemakkelijk voelt en niets liever wil dan op z'n kamer zijn. Michael laat ook vaak zien dat hij verlegen is en dat hij z'n zelfvertrouwen is kwijtgeraakt. Maar hij kan wel goede adviezen geven en luistert dan ook graag naar mensen die problemen hebben. Michael kan soms arrogant en egoïstisch overkomen, maar hij komt alleen zo over als mensen commentaar op hem hebben.
    Uiterlijk:


    Michael is niet zo lang, ongeveer 1 meter 75. Hij draagt graag hakken om wat langer te lijken. Zijn echte haarkleur is donker bruin, maar hij verft het sinds z'n 14de. Hij lijkt de meisjesachtige kant op te gaan, want ook hem zie je niet buiten zonder make-up. Regelmatig wordt hij nog uitgescholden voor homo, maar dat boeit hem niks. Ondanks dat hij z'n haar zwart heeft geverfd, heeft hij het ook een paar maanden zilver-grijs gehad. Michael draagt qua jasjes vaak jasjes met hoge spikes erop, hij is verslaafd aan spikes.
    Geschiedenis: Toen Michael 6 jaar oud was, begon zijn vader hem vanuit het niets te mishandelen. Hij ging vaak met blauwe plekken naar school en kwam vaak huilend thuis, omdat hij het zat was dat iedereen hem vroeg over de blauwe plekken. Daardoor draagt hij vaak jasjes, zodat niemand de blauwe plekken ziet en er niet naar kan vragen. Hier praat hij niet graag over met anderen. Later kwam hij erachter dat zijn vader vreemd ging en dat hij gelogen had over z'n seksuele geaardheid, hierdoor gingen Michael's ouders scheiden en bleef Michael bij z'n moeder wonen. Z'n vader wilde dit niet en was hiermee naar de rechter gestapt, die uiteindelijk zei dat Michael mocht wonen bij wie hij maar wilde. Dat werd z'n moeder. Maar net na z'n 16de verjaardag, overleed z'n moeder waardoor hij alleen achterbleef.
    Bespelende instrumenten: Michael speelt alleen piano
    Kamer nummer: Kamer 2
    Favoriete Quote: ''The only truth is music '' & ''Music is to the soul what words are to the mind''
    Extra: Michael zingt ook en is homoseksueel vanaf het begin van de puberteit. Hij praat er niet graag over en zingt ook vaak niet waar andere mensen bij zijn. Verder is hij enorm fan van Michael Jackson, Tokio Hotel en Tooji.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 0:14 ]


    Are you happy? Huh?

    Ik zet je erbij.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    AtticusM schreef:
    Ik zet je erbij.

    Oké


    Are you happy? Huh?

    Mag ik een meisje?


    El Diablo.

    Oke


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Hmm. Misschien dat ik wel mee doe, maar staat het vast in welke vorm je schrijft? Ik vind derde persoon, verleden tijd eigenlijk wel het fijnst, namelijk.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ik doe wel mee! meisje aub

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 15:01 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mag ik een meisje reserveren?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik zet alles erbij als ik op mijn laptop ben.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Volledige Naam: Precious Jena Smith
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: (Leerlingen:13 t/m 18.) 14
    Nationaliteit: Australia
    Innerlijk: Precious is een echte volger, maar wel zo slim om geen domme dingen te doen, zelfs als andere mensen het wel doen. Ze houdt erg van lol maken met vrienden, en is prettig gestoord (vandaar haar motto). Sommige mensen vinden haar een beetje raar, daarom werd ze op de basisschool gepest, tot bleek dat ze prachtig kon zingen. Ze is heel snel afgeleid en begint soms ineens over een ander onderwerp. Ben je eenmaal haar vriend, dan ben je dat voor altijd.
    Uiterlijk: (Foto verplicht)


    Precious heeft rood haar en bruine ogen. Ze heeft haar haar het liefst los. Ze is best klein, 1.62 lang en heeft schoenmaat 39.
    Geschiedenis: Precious' ouders kwamen uit Australië, maar haar vader wilde daar ook niet vandaan verhuizen, dus woont ze hier alleen met haar moeder. Op de basisschool werd ze gepest, omdat de meeste mensen haar een beetje vreemd vonden. Precious begon op haar vijfde met gitaar spelen, en is nooit meer gestopt. Vaak begeleid ze zichzelf hierbij met zang.
    Bespelende instrumenten: (Max. 2 zang telt hierbij natuurlijk niet mee. alleen voor leerlingen) Precious kan heel goed gitaar spelen, akoestisch en elektrisch
    Kamer nummer: (Alleen leerlingen. Er zijn 4 kamers. 1 en 2 zijn voor de jongens. 3 en 4 zijn voor de meisjes. Elke kamer 2 personen.) 4
    Favoriete Quote: “My head is an animal”
    Extra: - Zingt ook
    - Is fan van Of Monsters and Men

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 11:32 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mag ik een meisje reserveren?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    1DMEGAFAN schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?

    Sorry geen meisjes meer


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!