• Ik hoorde net dat mijn Oma soort van Leukemie heeft. En dat de dokter zegt dat ze er wel 100 mee kan worden. En daar schrok ik wel van. Verder weet ik niet zoveel te zeggen, maar wou het ff kwijt...


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wow... Succes. Gelukkig is het zo positief!


    Your make-up is terrible

    Sterkte, maar het is tenminste wel iets goeds dat ze er nog wel oud mee kan worden.


    your eyes are like stars in the night.

    Sterkte <3.
    Ze kan nog de 100 halen. Mijn oma is overleden toen ze 72 was.

    sterkte .
    en ik hoop dat het niet iets ergers is.


    Life is a beautiful struggle

    Poseidon schreef:
    Sterkte, maar het is tenminste wel iets goeds dat ze er nog wel oud mee kan worden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bah, wat erg voor je. Als de dokters zoiets zeggen dat hoef je je voorlopig nergens zorgen om te maken. Aangezien ze altijd het slechte van het slechte nieuwe proberen te vertellen zodat het altijd meevalt. Maar als ze zeggen dat ze er gewoon oud mee kan worden dan kun je ze daar wel op geloven.

    Snap het dat het even schrikken was want zoiets is nooit leuk en plezierig om te horen, dus sterkte daarmee. (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Poseidon schreef:
    Sterkte, maar het is tenminste wel iets goeds dat ze er nog wel oud mee kan worden.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Poseidon schreef:
    Sterkte, maar het is tenminste wel iets goeds dat ze er nog wel oud mee kan worden.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Wat rot voor je om dit te horen te krijgen, maar het is wel goed dat ze de ziekte gevonden hebben. Nu kan je oma behandeld worden en kan ze nog oud worden, het leven heeft duizenden wegen om in te slaan.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Poseidon schreef:
    Sterkte, maar het is tenminste wel iets goeds dat ze er nog wel oud mee kan worden.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik wens je sterkte, maar bekijk het positief: ze heeft dan nog heel lang te gaan, en jij ook om nog een heleboel leuke dingen met haar te beleven ...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Snap heel goed dat je van zoiets schrikt maar ze kan gelukkig nog wel oud worden!


    -

    Mijn opa heeft dat ook..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    DUDE! Dat heeft mijn oma ook Ö Alleen zij wordt maar like vijfentachtig ofzo. fucking hell. Ik denk er meestal niet zo bij na, maar nu je het zegt.. anyways <3 Sterkte <3


    You can agree with me or you can be wrong

    Sterkte!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'