• Hallo allemaal,

    Zoals de meesten van jullie wel weten, is het over precies twee weken 14 februari, Valentijnsdag.
    In mijn geval is het zo dat dit mijn eerste Valentijnsdag is waarbij ik ook echt iemands Valentijn ben.
    Dus vroeg ik me af wat een geschikt cadeautje is om te geven aan mijn vriend, waarmee ik acht maanden samen mee ben.

    Ik was sowieso van plan om een kaartje te geven, maar ik wil er nog iets naast geven.
    Wat is daar geschikt voor?

    Alvast bedankt,
    Kimi


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Misschien staat hier iets leuks tussen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    Misschien staat hier iets leuks tussen?

    Daar heb ik denk ik wel wat aan.
    Hartstikke bedankt!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Misschien helpt deze ook nog. :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Voor Valentijnsdag heb ik een eigen, grote kaart gemaakt en daar allemaal foto's opgeplakt van mij en mijn vriendin. En ik heb haar een knuffelbeertje gegeven dat "I love you" zegt als je erop drukt. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Serenitae schreef:
    Voor Valentijnsdag heb ik een eigen, grote kaart gemaakt en daar allemaal foto's opgeplakt van mij en mijn vriendin. En ik heb haar een knuffelbeertje gegeven dat "I love you" zegt als je erop drukt. :')

    Dat is ook leuk, alleen is er maar één foto van ons samen. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    misschien kan je gewoon iets leuks doen ipv hem een cadeautje te geven?
    Samen iets eten, of je kan koken voor hem, of samen naar de wellness gaan,...


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy