• Eigenlijk zoals de titel al zegt ^^
    Post hier lekker de nummers waarvan jij nu echt kippenvel van krijgt.

    Respecteer elkaars muzieksmaak en keuzes, we zijn hier niet om over elkaar te oordelen.

    Zet je youtube filmpjes tussen een quote. Anders ontregeld de site!

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 21:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik krijg elke keer weer kippenvel van dit nummer. Ik heb er vele, maar dit is er toch wel een van, bleh, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb er zo veel.D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik heb er zo veel.D':


    Dumb ze hier Jarne c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Deze speel ik met orkest, het is prachtig (vooral door de mooie cellosolo (; )


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.



    En deze



    Ik heb een grote voorliefde voor muziek die me in een ongelofelijk slecht humeur brengt =D


    I am an idiot, I move.

    Well, laten we beginnen met Kalima Kadara van Laïs, de zang, muziek, samenspel zijn echt... wow....
    Probeer er vooral niets van te begrijpen, je moet er zelf een betekenis aan geven.



    Dan nu zou ik graag de hele 14-18 musical willen posten, maar die staat niet online, dus hou ik het maar op Mijn Handen:


    Hier krijg ik in een slechte bui zelfs nog tranen van in de ogen.


    Misschien hier toch maar stoppen, zou er nog een twintigtal kunnen bijdoen.:P


    Queer zijn is gewoon alles

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 18:18 ]


    Heaven is a place that we all have



    Ik moet echt gewoon huilen van dit lied, het is zo verschrikkelijk prachtig!


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.


    Ik vind deze tekst gewoon zo pakkend dat ik keer op keer bijna moet wenen bij bepaalde zinnetjes ;c


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Niet echt een nummer, maar wel heel mooi:

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 19:19 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Niet echt een top 40 hit, maar als ik dit hoor dan word ik echt helemaal rustig. Vind het zó mooi en ik weet niet waarom. Vooral als hij heel erg hard staat. Of als ik in het donker over straat loop.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ohh ik heb er echt zoveel gehad, maar deze is heel recent:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    @hierboven, yes, zoveel yes oml.


    Heaven is a place that we all have

    Debbaut schreef:
    Well, laten we beginnen met Kalima Kadara van Laïs, de zang, muziek, samenspel zijn echt... wow....
    Probeer er vooral niets van te begrijpen, je moet er zelf een betekenis aan geven.
    (...)

    Misschien hier toch maar stoppen, zou er nog een twintigtal kunnen bijdoen.:P


    Jaaaa iemand die hier ook Laïs luistert!
    Kanneke is ook zo mooi en Dormez Dormez 😊


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    EN EN EN LANA DEL REY


    Heaven is a place that we all have