• Die alles verraad. Ik zat dus chill in de klas, gewoon mijn ding doen en dan kwam ik erachter dat we een taak hadden. Die had ik dus niet want ik wist er niets van. En ik was niet de enige want iedereen (op die ene jongen na, dan) had die taak niet gemaakt. De juffrouw begint er niet over, ze was het vergeten. En dan nog vijf minuten les en de juffrouw zegt 'Ruim maar op'. Maar dan is er altijd die ene persoon die snel zijn hand omhoog steekt en zegt 'Hoe zit het dan met die taak?'. Oké, ik heb een nul gekregen.

    Wat haat ik dat. (cat)


    All this dampness is damp.

    xD Maar waarschijnlijk had die ene jongen gewoon zijn best gedaan op die taak en wilde hij hem graag inleveren of bespreken. Maar goed, het is niet leuk voor de rest van de klas, dat begrijp ik. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    als ik iets heb gemaakt wil k daar ook een cijfer voor hoor, vooral als ik dr hard aan heb gewerkt end e rest van de klas niet, had de rest t ook maar moeten maken. eigen schuld hoor, kom op!

    ik kan die mensen niet uit staan!!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Appreciating schreef:
    Ik heb altijd vreselijke wurgneigingen naar zulke personen. x)


    Beeeeeeeesje :-)

    Reassurance schreef:
    Oke, die maakt ook niet bepaald vrienden dan haha :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Mijn hele klas is zo >.<


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Echt dom. Ik zou dat zelf nooit doen. Heb je echt een 0? :o Medelijden met je. Wat een sukkel die gast. Ik heb precies net zo'n kind in mijn klas, eigenlijk had xd

    - Bericht aangepast i.v.m. spammen -

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 sep 2010 - 19:00 ]

    jhee zulke lui heb ik ook wat een shit kinderen..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Het is je eigen schuld hoor, als je dat niet gemaakt had. Maar ik begrijp je frustratie.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Omg, echt zo'n sukkeltje dan hé.

    Rickjuh schreef:
    Het is je eigen schuld hoor, als je dat niet gemaakt had. Maar ik begrijp je frustratie.
    Ja dat hadden wij ook bij Engels toen we het op de Ofcieielle dag hadden zei ze nee ik erschuif het nog een week omdat niemand het heeft dus de klas dacht van ja volgende week verschuift ze het weer dus we hoeven het niet te maken maar ik had wel het gelijk af en toen ik het af had wilde ik weer naar dr toegana toen zei ze: "liefje we doen het volgende week want dan heeft iedereen het wel want ik heb het opgegeven en dan kunnen jullie de mijn laatste les Engels van dit jaar gewoon niks doen."Nou zo gezegd zo gedaan week later moest ik ook als 1e dat ding doen de hele klas van "JA JUF DAT HUD U OP MOETEN GEVEN JE GEEFT NOOIT WAT OOP DUS WE MAKEN HET NIET!" en toen de juf en ik zo "Ze/ik heb het wel op gegeven alleen je luisterd nooit of je hebt het niet gemaaktr." en toen de hele klas een 0 omdat ik de enige was die het gemaakt had en ik had een 8 en een nadere leerling een 7 klads was boos dat hij een lager cijfer had dan mij omdat hij beter engels sprak maar hij had 2 zinnetjes. en ik had 5 pagina's over Charles Dickens enzo en toe de juf weer, "Maar Demy had het al 3 weken eerder ingeleverd en zij is de engie die het wel heeft gemaakt en er ene opstel over heeft geschreven ik gaf jullie 8 weken de tijd om dit te maken"


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Bekijk het positief. Hij heeft een voldoende maar geen vrienden en jij hebt een onvoldoende, maar wel vrienden.(cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    In onze klas zouden we die persoon dan een week sociale isolatie toekennen.


    Home is now behind you. The world is ahead!