• Vorige week vrijdag was er dus een fuif waar heel veel mensen van onze school en de naburige scholen naartoe gingen. Nu moet je weten dat onze school ASO is, daar zitten dus vooral 'brave' mensen en de andere 2 scholen allebei TSO en BSO hebben, daar zitten dus meer 'crapuul' kinderen. Nou op die fuif had er dus één of andere Turk uit Brussel doorgelult dat er iemand van onze school hem geslagen had. Wat niet kan dat hij dat heeft gedaan, want hij was om 2 uur weg en die Turk zei dat het om drie uur gebeurde. Maar die Turk heeft dus naar iedereen smsjes zitten sturen en zijn familie erbij gehaald om die jongen van onze school in elkaar te slaan. Woensdag op weg naar huis kwamen er ineens 30 Turken, Marrokanen en ja, ook Belgen (die vooral gewoon het gevecht wouden zien), op hem af. Ze wisten nog niet eens wie dat ze moesten hebben, want in plaats van op hem te slaan, sloegen ze zijn beste vriend die voor hem opkwam. (Die heeft nu een gebarste neus en een gescheurde bovenlip) ze zijn dan allebei echt heel hard weggelopen. Aanvankelijk was het ook de bedoeling geweest om die ene jongen neer te steken, aangezien ze heel veel messen meehadden en sommigen ook boksbeugels. Die twee hebben nu dus de schrik van hun leven om ooit nog voorbij die plek te komen. Er gaan de hele tijd smsjes rond van dat ze hen opnieuw in elkaar wouden slaan en dat het gevecht nog niet over was, terwijl zij er helemaal niets mee te maken hebben. Gisteren zijn ze allebei direct na school opgehaald geweest. Toen ik voorbij die plek kwam waar het gebeurde (daar moet ik ook langs om thuis te raken), stonden er wéér iets van een 30 man, maar ook 2 politiewagens.

    Dat is dus waarom ik niet tegen Turken en Marrokanen kan. Ze maken om het minste ruzie en halen heel hun familie erbij, want Oh wee! Je hebt vies naar hun zus gekeken. En dan maken ze Belgen uit, omdat zij niet van hun cultuur zijn. Ja Hallo, wij zijn wel van hier en wij hebben het recht om hier te leven, meer recht als hun. Ik ben niet racistisch, maar als er gevechten zijn, is het meestal door een Turk of een Marrokaan opgestart en dat is nu eenmaal een feit.

    PS. Ik bedoel hier niets mee tegen eventuele marrokanen of turken op quizlet of mensen die TSO of BSO volgen. ik zei alleen dat er heel veel zo doen. (Althans, zo vat ik het op)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 10:00 ]


    All was well.

    -gefrustreerd-
    Ik kan hier zo hard niet tegen.


    Life is hard and then we die

    Vertel mij wat.
    Ik woon in Nederland en in zo'n buurt waar heel veel van die jongens rondhangen. Je wilt niet weten hoeveel steek-, vecht- en schietpartijen hier al zijn geweest.
    Ik heb niks tegen buitenlanders, geloof me, want er zijn zoveel mensen die hartstikke normaal doen enzo, maar ik word gek van die mensen die denken dat ze de hele buurt even kunnen terroriseren.
    Zo, ik heb mijn zegje weer gedaan, mhihi 8D

    Ja, ik zit op een school die vol zit met Turken en Marrokanen aangezien ik in Heusden-Zolder woon (Limburg). Doordat Heusden-Zolder een mijn heeft zit 't daar dus vol met die mensen , vanwege hun grootouders die daar zijn komen werken. Meestal zijn die erg arrogant en agressief en dat irriteert me ook echt mateloos. Als je ook maar een woord zegt tegen hun dat hun niet aanstaat bellen ze direct al hun 18 jarige neven en nichten op en dan hun vrienden er nog bij. Ondertussen ben ik het al (bijna toch) gewoon en weet ik hoe ik met hun kan omgaan. Maar het is gewoon irritant op veel momenten. Maar, even erbij zeggen, ze zijn niet allemaal zo hoor. Ik ken veel turken en marokkanen die heel aardig zijn en een goede vriend kunnen zijn. Ze zijn gewoon rap beledigd enzo en dan worden ze aggresief. En dan zijn ze boos op de Belgen dat ze hun cultuur haten, pfoe.


    i hate everyone

    Ik ben het he-le-maal met je eens. _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oh, dat hebben wij dus ook lange tijd gehad.
    Dat het 'gevecht was aan de match' .
    En dan ging iedereen dus naar de match, meestal werd er nog niet eens daadwerkelijk gevochten, maaroke.
    Soms dus wel.
    En Marokkanen hebben er op de een of andere manier altijd wel iets mee te maken.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 18:22 ]


    effort never betrays you

    ik vind het echt heel dom van hun
    maar je bent nu wel een beetje aan het discimineren,
    er zijn ook aardige buitenlanders hoor,
    en het komt niet door dat ze marokaans of turks zijn.
    maar het ligt aan de persoon zelf.
    sommige nederlanders zijn ook asosiaal hoor

    en ja ik ben nederlands


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dus nu is de nieuwste trend om te beginnen over Marokkanen en Turken ingeslagen? Topic nummer 573 ...

    Anyway O.T; Om diezelfde reden mag ik die groep ook niet.
    Degene die zich 'normaal' gedragen en waar ik bevriend mee ben wel, maar zulke mensen s]uit welke cultuur dan ook[/s... kill it with fire.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 18:43 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    En jij zegt dat je niet racistisch bent...


    None but ourselves can free our minds.

    Ze denken dat ze stoer zijn.Maar zinloos geweld houd gewoon nix in.
    En ,Marokanen zijn juist mensen die meer stelen.

    Ik zelf ben een buitenlander (aziaat/zuid-amerikaan/duitser),maar ben tegelijkertijd ook tegen marokanen en turken,Het is gewoon die slechte eigenschappen die ze hebben..

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 18:47 ]


    Je mpp moeder swaa

    Hobbelpaard schreef:
    Ik ben het he-le-maal met je eens. _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Floooor schreef:
    ik vind het echt heel dom van hun
    maar je bent nu wel een beetje aan het discimineren,
    er zijn ook aardige buitenlanders hoor,
    en het komt niet door dat ze marokaans of turks zijn.
    maar het ligt aan de persoon zelf.
    sommige nederlanders zijn ook asosiaal hoor

    en ja ik ben nederlands


    ik ben het met floooor eens ^^


    I write my own story of life

    Strobelight schreef:
    En jij zegt dat je niet racistisch bent...

    O my god. Bij ons was er ook eens zoiets, buitenlanders vs. 'gothics'.
    Toen moest ik ook echt oppassen waar ik langs ging, want ze kenden me niet eens, ik heb ze nooit wat aangedaan, maar mijn kleding stond hun niet aan en dus moest ik maar even klappen krijgen ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    OHMYJROCK schreef:
    O my god. Bij ons was er ook eens zoiets, buitenlanders vs. 'gothics'.
    Toen moest ik ook echt oppassen waar ik langs ging, want ze kenden me niet eens, ik heb ze nooit wat aangedaan, maar mijn kleding stond hun niet aan en dus moest ik maar even klappen krijgen ._.


    Kom op zeg,ik bedoel,
    hoezo zijn heel veel mensen tegen alternatieve stijlen? en tegen homo's lebisch bisexuelen noem maar op.
    Het zijn toch ook gewoon mensen?
    Ze moeten eens op hun zelf letten en niet bij andere gaan zitten zeike


    Je mpp moeder swaa

    Ik zit ook op een ASO school en achter onze school is er een bso school met veel buitenlanders die altijd problemen zoeken. Zo zijn er al een paar mensen die ik ken in elkaar geslagen , bedreigd en afgeperst geweest door hun. Ik heb niks tegen buitenlanders want ik heb veel vrienden van een andere cultuur maar sommige mogen wel wat dimmen. serieus

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 21:28 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.