• Hey,
    Ik ben dus voor een paar dagen naar Malle geweest met school en ik ben verliefd op een jongen geworden want ik vind hem echt wel leuk enzo,,en hij is een nieuweling en alle meisjes hangen natuurlijk constant rond hem heen en dat zijn meestal altijd van die populaire meisjes en ik ben zeg maar jaloers omdat toen ik met een paar vriendinnen op de kamer zat en vroeg welke jongens je mooi vindt, zeiden ze allemaal de naam van die jongen, T en ik hoor ook vaak van anderen dat er nog een paar meisjes op hem is en daardoor raakt T nogal populair,,maar toen in de avond we een quiz moesten doen van jongens tegen meisjes zat hij echt een hele tijd naar mij te kijken en dus keek ik terug. Maar nu opeens kan hij echt heel erg goed opschieten met een populaire vriendin van mij en ik vrees dat T op L is. En dan begin ik echt te twijfelen of dat hij die avond gewoon naar mijn vriendin keek inplaats van naar mij. En ik vind dat echt een rot gevoel dat ik nu heb,,jaloezie en zo want mijn vorige relatie liep niet echt goed en nu alweer,, ik vind echt dat liefde sucks! Maar wat denken jullie hiervan?


    FireFlies Above My Head

    SmileCake schreef:
    (...)

    Bwa maar die staat altijd mij andere vrienden van hun die mij eigenlijk niet echt mogen enzo =s en ja ik zit niet zo vaak met hem in de klas

    Ga er gewoon een keer bij staan. Van die andere moet je je echt niets aan trekken hoor. Je kunt 't altijd eens proberen hé x


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ook


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    Ga er gewoon een keer bij staan. Van die andere moet je je echt niets aan trekken hoor. Je kunt 't altijd eens proberen hé x




    Maar ik weet toch wel dat hij op mijn vriendin valt want ik zag hoe ze mee elkaar omgingen dusjah :(

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 22:09 ]


    FireFlies Above My Head

    Oké dat komt me erg bekend voor.. Daarom heb ik er ook een hekel aan wanneer er een aantal vriendinnen mee op stap zijn die nogal 'jongensgek' zijn.. Maar dat heeft ook zo zijn redenen dat ik er een hekel aan heb ;$

    Maar over jouw situatie wees gewoon jezelf! (; Als hij wel iets van je wil of iets dergelijks komt hij vanzelf wel naar je toe


    La credenza è una medicina contro il timore

    xBrownie schreef:
    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt (:
    Liefde sucks, idd.


    None but ourselves can free our minds.

    xBrownie schreef:
    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt (:
    Liefde sucks, idd.

    Ik neem eerlijk gezegd nooit een vriendje meer...da's gewoon hoofdpijn naar mij mening


    Je mpp moeder swaa

    IkerCasillas schreef:
    (...)


    Well hello there :')


    Je mpp moeder swaa

    Nightingale schreef:
    Liefde kan niet sucken. Vind ik dan, maar wat jij vertelt suckt wel behoorlijk. Succes!

    Voor mij heeft het ook nog nooit gesuckt. ;p
    Maargoed, ik zou me er niet veel van aantrekken als het alleen bij "kijken" is gebleven. Dat zegt uiteraard helemaal niets.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    StereoZebra schreef:
    Ik neem eerlijk gezegd nooit een vriendje meer...da's gewoon hoofdpijn naar mij mening

    Dan heb je de verkeerde jongens getroffen ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oké het is niet leuk voor je, wat je hebt mee gemaakt... Maar je mag nooit liefde opgeven!!
    Liefde is pijnlijk maar ook ooooo zo mooi.

    blackeye schreef:
    Oké het is niet leuk voor je, wat je hebt mee gemaakt... Maar je mag nooit liefde opgeven!!
    Liefde is pijnlijk maar ook ooooo zo mooi.

    ik weet da maar het enigste wat ik altijd meemaak tot nu toe van liefde is rot ;(


    FireFlies Above My Head

    Ehr.. ik vind dat je wat minder moet kijken naar populariteit en wat meer naar de signalen (nerd)

    If I were you zou ik d'r gewoon een gesprek mee aanknopen 8]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nightingale schreef:
    Liefde kan niet sucken. Vind ik dan, maar wat jij vertelt suckt wel behoorlijk. Succes!

    xBrownie schreef:
    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt (:
    Liefde sucks, idd.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.