• Ik had woensdag mijn tickets voor Leffingeleuren besteld. Maar normaal na de betaling moest ik op een pagina terechtkomen waar je de tickets kon afdrukken, dat had ik dus niet gehad ;o
    Ik had zo'n pagina waar er 'error in request' opstond.
    Nu heb ik die tickets nog steeds niet, en heb ook al een paar keer gebeld. Nu moet ik zo'n bewijsding gaan halen bij de bank om te bewijzen dat ik betaald heb, en zo binnen te raken '--
    Diegene die naar Leffingeleuren gaan, hebben jullie dit ook gehad als je je tickets via internet bestelde? ;'o


    Life is all about having a good time.

    Zo'n bewijs kun je niet zomaar krijgen van de bank hè, je moet ze écht lief aankijken daarvoor.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    Zo'n bewijs kun je niet zomaar krijgen van de bank hè, je moet ze écht lief aankijken daarvoor.

    Ik ga wel mijn mama er naar toe zenden, zij kan dat regelen ;'D


    Life is all about having a good time.

    Schmidt schreef:
    (...)
    Ik ga wel mijn mama er naar toe zenden, zij kan dat regelen ;'D

    Mijn moeder moest eens voor de ortho bewijzen dat ze betaald had en voor zo'n bewijs moest ze echt veel moeite doen hoor, die geven ze je niet zomaar mee. Laat haar dan in ieder geval haar ID meenemen en eventueel die van jou. :')

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 23:10 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Mijn moeder moest eens voor de ortho bewijzen dat ze betaald had en voor zo'n bewijs moest ze echt veel moeite doen hoor, die geven ze je niet zomaar mee. Laat haar dan in ieder geval haar ID meenemen en eventueel die van jou. :')

    Zal ik doen. (:


    Life is all about having a good time.

    Bedoel je zo'n bankafschrift?? Krijg ik gewoon eens in de 2 weken thuisgestuurd..


    La credenza è una medicina contro il timore