• Mijn story wordt weer niet gelezen omdat hij met onbekende personen is (no_chears)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Welke story ik hou van stoyr's met onbekende personen


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ookal zijn ze met bekende personen van een band, het wordt niet gelezen. Tenzij er seks in voor komt. Of Harry Potter. Of Edward Cullen. Of Justin Bieber. .-.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    You can't control the human thoughts ^^


    Life is hard and then we die

    Mijne ook niet echt :x
    Ik kijk wel :Y)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Necrophiliac schreef:
    Ookal zijn ze met bekende personen van een band, het wordt niet gelezen. Tenzij er seks in voor komt. Of Harry Potter. Of Edward Cullen. Of Justin Bieber. .-.

    HAHA, juist Q is oversêkst *O*

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 19:14 ]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Necrophiliac schreef:
    Ookal zijn ze met bekende personen van een band, het wordt niet gelezen. Tenzij er seks in voor komt. Of Harry Potter. Of Edward Cullen. Of Justin Bieber. .-.


    so true! ;o


    Alleen maar tranen van geluk

    Daarom niet
    Soms is hij gewoon niet bekend --'


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Hij is geweldig wel spijtig maar 1 hoodstuk of heb ik mij van story vergist -er was maar 1-

    Verder


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Zet gewoon 16+ voor je verhaal en je hebt 1000 lezers extra :Y)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Necrophiliac schreef:
    Ookal zijn ze met bekende personen van een band, het wordt niet gelezen. Tenzij er seks in voor komt. Of Harry Potter. Of Edward Cullen. Of Justin Bieber. .-.
    Eigenlijk erg dat dat waar is. Ik zit met hetzelfde probleem hoor, maar soms moet je gewoon eens iets in de spot zetten om gelezen te worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik denk dat veel mensen op Q 16+ verhalen lezen omdat ze niet willen dat als ze in het echt zo'n boek kopen hun ouders er achter komen dat ze zoiets lezen.. Ik heb eigenlijk geen idee maar dat gevoel heb ik xD. Ik ga eens kijken naar je story of ie leuk is, goed nederlands etc. En miss heb je er een abonnee bij!

    Leeuwarden schreef:
    Ik denk dat veel mensen op Q 16+ verhalen lezen omdat ze niet willen dat als ze in het echt zo'n boek kopen hun ouders er achter komen dat ze zoiets lezen.. Ik heb eigenlijk geen idee maar dat gevoel heb ik xD. Ik ga eens kijken naar je story of ie leuk is, goed nederlands etc. En miss heb je er een abonnee bij!
    Ik las al op m'n tiende die boeken van m'n moeder.. echt prachtig. Daar heb ik mn inspiratie deels vandaan :)


    Life is hard and then we die

    Passerby schreef:
    (...)Eigenlijk erg dat dat waar is. Ik zit met hetzelfde probleem hoor, maar soms moet je gewoon eens iets in de spot zetten om gelezen te worden.


    Ik ben gestopt met mijn stories in de spotlight te zetten. Ik ben nu bezig aan een verhaal met Avenged Sevenfold, niet over, dus als het ware zijn het onbekende personen voor iemand die ze niet kennen. Maar het wordt niet gelezen. Omdat er geen seks in voor komt, denk ik. .-.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    RINGDINGDONG schreef:
    Zet gewoon 16+ voor je verhaal en je hebt 1000 lezers extra :Y)


    To infinity and beyond •

    RINGDINGDONG schreef:
    Zet gewoon 16+ voor je verhaal en je hebt 1000 lezers extra :Y)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.