• Wel, laten we beginnen met Nicolas die is blijven steken en het leuk vind om zijn schaamhaar in de klas te knippen -met iemand anders zijn schaar- en het dan over mensen over de strooien. En hij gaat samen met Bram elke les naar het toilet op te roken en bommetjes in de wc te gooien waardoor er dus al een WC is ontploft, haha. Dan hebben we Nick en William die zeggen dat ze niet drugsdealen. Nee, ze verkopen het enkel maar aan al hun vriendjes. Bo & Lena zijn gewoon twee eigenwijze kinders die elke les naast een andere jongen willen zetten en hakken dragen waar ik niet eens op kan staan en ze vinden het leuk om iedereen uit te lachen. Dan hebben we Apollo die door iedereen gepest wordt, -best wel erg eigenlijk- en de leerkrachten doen gewoon mee. "Wat is dat voor ne rare gast" zei mijn mama toen ze onze klasfoto zag. "Hij wordt gepest in mijn klas" antwoord ik dan. "Wat wilde nu, met zo'n kop" Mijn mama is eigenlijk nooit grof, maar ze heeft er wel gelijk in.. Dan zijn er nog 2 jongens -Tom & Christophe- die nooit wat zeggen alsof ze niet kunnen praten. Geloof me, ik heb nog nooit een gesprek met hen gevoerd. En dan is er nog een jongen -Kristof- die met hen beide bevriend is, maar hij valt wel mee en die begint altijd te praten tegen mij, dus. Dan Thomas, die net een homo is, maar hij is 't niet. Echt, hij is eigenlijk helemaal niet mooi, maar volgens mij wel het populairste van de klas/school. Hij kent echt iedereen. & Daan is wel cool. Hij is mini en heeft krullend haar en hij zorgt altijd voor voetbalposters voor me. Hahah. Dan Nele die niet kan zwijgen over jongens en serieus, dat kind is eigenwijs en koppig. Maar opzich is ze wel grappig en kun je er plezier mee maken, maar dat is ze. Ze is niet te vertrouwen. Ze was trouwens mijn beste vriendin. Tot ik Britt -Actors- beter leerde kennen. Hahah. & Jasmien en Nathalie zijn gewoon stil, maar praten wel in tegenstelling tot Tom & Christophe. En Julie is nieuw sinds een paar dagen, dus haar ken ik nog niet.
    Gelukkig ben ik nog normaal. :9~


    Hoe is jullie klas?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 15:50 ]


    Some people make the world special just by being in it

    We zijn -volgens de leraren- de luidruchtigste,onbeleefdste,traagste klas van de hele school(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    OHMYJACKSON schreef:
    We zijn -volgens de leraren- de luidruchtigste,onbeleefdste,traagste klas van de hele school(krul)

    Hahah, geweldig :'D


    Some people make the world special just by being in it

    OHMYJACKSON schreef:
    We zijn -volgens de leraren- de luidruchtigste,onbeleefdste,traagste klas van de hele school(krul)


    Haha, wij ook! :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    OHMYJACKSON schreef:
    We zijn -volgens de leraren- de luidruchtigste,onbeleefdste,traagste klas van de hele school(krul)

    Haha, dat was ik al elk jaar opnieuw, de ergste klas die ze ooit hadden. Vuile leugenaars:Y)
    ot; Maar nu ben ik daar weg en weet ik niet echt wat ik van mijn klas moet denken, ze zijn een beetje gestoord ^
    ^


    We're hiding behind skin that's too tough

    Hmmm, je hebt Mauranne die altijd valt en overkomt als.. Oké, dit zal gemeen klinken.. Een dom iemand. I don't understand her mind. Dan heb je Ibtisame, ze is luid, geniaal, prachtig en kan goed dissen. She my best friend. Dan is er Koen, hij is de jongen die altijd al zijn taken in orde heeft en een klikspaan is (Y U ALWAYS LET US GET A ZERO?!). En hij is de meest racistische rotzak ooit. Hij zei een keer tegen mij en Ibtisame 'Ga op je mat bidden' en tegen Ibtisame 'Vieze marokkaan'. Ja, hij ziet er prachtig uit met zijn blonde krullen, klein mollig sproeterig lijf, bril en crocs. En nu de interessantere mensen. Alexandros is een pervert en heeft altijd een zakmes bij. Hij heeft dikke lippen, maar dan echt dik, je verstaat niets van wat hij zegt. (zijn achternaam is trouwens Paraponiaris) Hij haalt slechte punten en doet geen reet voor school. Hij is wel grappig. Je hebt Giovanni die al heel veel vriendinnetjes heeft gehad en hij is een fanatieke voetbalfan. Hij is voor mij een afknapper. Hij is wel geniaal en toen ik naast hem zat kon ik alleen maar lachen. Er is ook Ali, pervert, zakmes-bezitter en hij vecht altijd en scheld veel in het Turks. Tho, hij is ook geniaal. Ook heb je Berthy, hij heeft een aanstekelijke lach en hij kan soms grappig zijn, maar niet vaak (als hij grappig is lig ik ALTIJD in een deuk). Hij is erg verlegen en zegt niet veel. En er is ook nog Susan. Ze praat raar, heel monotoon en langzaam, alsof ze dronken is. Doet niks voor school en kan soms echt gemeen zijn. Ze lacht om alles. Oh, en Beau mag ik niet vergeten. Ze is gemeen en een bitch en scheld mijn beste vriend altijd uit. Haar netlog bestaat uit foto's van andere meisjes en zij zegt dat zij het is. Ze heeft dezelfde nicknaam als mij genomen en heeft yorkshire-haar. (zo noem ik dat) Ze huilt ook vaak in de klas, en ik weet niet waarom. Er zijn veel meer mensen, maar die zijn.. alledaags?

    OHMYGOD, ik heb veel geschreven, sorry. x'D

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 15:49 ]


    All this dampness is damp.

    Dat eerste klinkt echt smerig.(cat)
    In mijn klas heb je vooral veel stille, brave mensen, die eigenlijk allemaal redelijk streverig zijn ingesteld.
    Dan heb je er nog een paar die denken dat ze hét zijn.
    En dan heb je nog 3 geweldige kerels en mijn beste vriendin. (:


    effort never betrays you

    Hahahahaha die Nicolas is echt erg XD

    mijn klas is best chill, maar er zijn alleen maar groepjes. Mijn vorige klas was echt één klas. Iedereen was bevriend met iedereen. Maar nu is mijn vorige klas in 2en gehakt en gemixt met een andere klas -.-


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    ALFAkaiOMEGA schreef:
    Hahahahaha die Nicolas is echt erg XD

    mijn klas is best chill, maar er zijn alleen maar groepjes. Mijn vorige klas was echt één klas. Iedereen was bevriend met iedereen. Maar nu is mijn vorige klas in 2en gehakt en gemixt met een andere klas -.-

    Dat is hij ja, zit hij soms met zijn hand in zijn broek, expres hé. Dan roept hij mij bevoorbeeld. "Jij ook aanraken?", echt jonge. Die is niet normaal. "Ga jij morgen avond naar bosgebeuren(=feestje), dan kan'k u binnendoen" Dat zei hij gisteren :'D Zo iemand is dat dus.


    Some people make the world special just by being in it

    Christophe is een sexy naam. :9~


    Smiling but close to tears.

    SAMCER schreef:
    Christophe is een sexy naam. :9~

    Hm, volgens mij neem je je woorden terug als je die gast ziet. ;x


    Some people make the world special just by being in it

    iloveBRITT schreef:
    (...)
    Hm, volgens mij neem je je woorden terug als je die gast ziet. ;x


    haahahahaha.
    oke, maar het is wel sexy naam.
    heb je geen knappe jongens in je klas dan? :9~


    Smiling but close to tears.

    SAMCER schreef:
    (...)

    haahahahaha.
    oke, maar het is wel sexy naam.
    heb je geen knappe jongens in je klas dan? :9~

    Niet echt..


    Some people make the world special just by being in it

    OHMYJACKSON schreef:
    We zijn -volgens de leraren- de luidruchtigste,onbeleefdste,traagste klas van de hele school(krul)

    Haha wij ook. xd
    Elk jaar gewoon. (krul)

    Onze klas is vrij normaal _O_

    Ik zou die gast uit jouw klas uitdagen om zijn schaamhaar te epileren.


    No growth of the heart is ever a waste

    SAMCER schreef:
    (...)

    haahahahaha.
    oke, maar het is wel sexy naam.
    heb je geen knappe jongens in je klas dan? :9~


    Fack, ik wel. Focking hell..


    No growth of the heart is ever a waste