• Hooi,

    Dit wordt een lang topic, dus wees gewaarschuwd :'D

    Zoals jullie misschien wel weten is het uit met mijn vriendje. Ik heb van 1 december 2009 tot 10 september 2010 met hem gehad. 9 maanden en 9 dagen dus.
    Dat is mijn langste relatie ooit.
    In die relatie met hem heb ik al mijn eerste keren beleefd. Van zoenen tot seks.
    Hij is dus heel belangrijk voor me. Je doet zo iets niet zonder dat je echt van diegene houdt. Tenminste, dat vind ik.
    Ook heb ik veel tegenslagen met hem verwerkt.
    Ik heb 2x met hem gehad. In 2009 3 maanden, en dus vanaf 1 december.
    De 1e keer dat hij het uitmaakte was omdat hij iemand anders leuk vond. Naja, kan je niets aan doen.
    Maar toen in december was het heel raar. Hij had vanaf augustus een relatie met M. In de laatste week van november trok hij heel veel met mij op. Want hij vond thuis zijn niet meer zo leuk (prive-redenen). Hij maakte het uit met M. Ik denk omdat hij met mij wilde. 5 dagen daarna vroeg hij me. Dat was dus in december 2009.
    Hij is vreemd gegaan met een meisje in april 2010. Ik wilde niet meer dat hij met haar afsprak en haar op msn sprak enzo. Naja, hij wilde dat niet echt, maar als hij dat niet zou doen, zou hij mij verliezen.
    We hadden een moeilijke relatie, vooral omdat ik heel erg moeilijk ben. Het is al een keer uitgegaan in juni 2010, maar ik wilde hem niet kwijt, en hij mij niet. Dus ging het weer aan.
    Maar hij wilde wel dus dat meisje zien. Ik wilde dat nog steeds niet, dus hij moest en zou met haar praten. Via msn/hyves etc. Nouja, dat keurde ik nog wel goed.
    Van nature ben ik erg onzeker. Ik ben erg bang om verlaten te worden. Dus ik vond het niet zo leuk dat hij met dat meisje sprak.

    Hij zit een leerjaar lager dan ik. Hij doet nu 3H, en ik 4H. Hij zat op een juniorcollege, net zoals ik. De 1e en 2e deden we op die school, en nu zitten we beide op een grote school. Ik al een jaar en hij net pas.
    Daar kent hij mensen. Véel mensen.
    Het liep al niet lekker tussen ons, want hij ging echt met HEEL veel meiden om, en zat ook aan ze. Naja, no problemo zolang je maar mij verzekert dat ik de enige voor hem ben.

    Hij ging op een vrijdagmiddag met een vriend van hem, naar een meisje toe. Hij vroeg ook of ik mee wilde. Ik zei ja, want ik had die middag niets te doen.
    Daar waren dus mijn nu ex, J. S. en N. en ik. S. en N. zijn meisjes, J is een jongen.
    N. en J. gingen weg, dus waren mijn ex, ik en S. nog over. En het was in S.'s huis.
    We zaten op de bank, en hij en S. zaten de HELE tijd aan elkaar. Het was echt niet leuk meer om te zien..

    Ik en mijn ex gingen weg, want we moesten eten. Ik was dus helemaal verdrietig en boos op hem. Want ik voelde me heel erg gekwetst.
    Ik vertelde het hem.. Hij zei steeds dat hij het niet wist. Of hij met mij verder wilde..
    Ik helemaal verdrietig..
    Dus maakte hij het uit. Hij voelde zich te opgesloten, en wilde ademruimte.
    Ik was helemaal kapot ervan, ik heb het er nog steeds moeilijk mee..

    Maargoed, hij zit dus op school aan allemaal meiden, en.. iellak. Ik wil het niet eens weten. Ook steeds bij zijn www op hyves. 'Vandaag naar -naam meisje-' 'Even huiswerk maken en dan naaar -naam van een ander meisje-' Etcetera. Dus heb ik hem verwijderd op hyves en van MSN gedonderd.

    Maar, ik heb iemand leren kennen. Al toen ik met mijn ex had.. C. , die jongen dus, vind een ander meisje leuk. Maar hij zei laatst dat hij haar niet meer zo leuk vond. Maar hij zei ook dat hij opties open wilde houden..
    Ik denk denk dat ik hem leuk vind. Maar wat ik echt vind weet ik niet, want ik sterf van binnen nog aan het verdriet om mijn ex.
    Ook woont C. 1.5 uur rijden hiervandaan.
    Dus ik heb hem nog niet eens gezien. En misschien zie ik hem ook nooit.

    Maar daar voel ik me dus best wel rot om. Want mijn ex zit echt heel vaak bij meisjes, hij heeft haast geen mannelijke vrienden. Alleen vriendinnen.
    En ik mis hem zo erg. zijn armen om me heen, alle lieve woordjes enzo.
    Maar aan de andere kant, ik wil niet nog een 3e keer zo erg gekwetst worden.. Hij zei dat hij nog wel ooit wat met me wilde, maar ik zou dat niet kunnen..

    Aight, het lucht best wel op om erover te praten..
    Het is nog niet alles, maar het is volgens mij al superlang, bedankt dat je het hebt gelezen!

    xx


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik wil nu niet lullig doen, maar volgens mij is het wel deels jouw schuld dat het uit is. Als je zo verschrikkelijk onzeker bent, en al 'boos' wordt omdat hij naast iemand zit op de bank, dan snap ik best dat hij dat een beetje raar vind. Zeker omdat jij er gewoon bij was, en JIJ zijn vriendin was. Je zegt ook zelf dat je heel onzeker bent enzo. Ik denk dat je daar eerst aan moet werken, voordat je over een nieuwe relatie gaat nadenken, of nadenkt over het terugwillen van je ex.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ik wil nu niet lullig doen, maar volgens mij is het wel deels jouw schuld dat het uit is. Als je zo verschrikkelijk onzeker bent, en al 'boos' wordt omdat hij naast iemand zit op de bank, dan snap ik best dat hij dat een beetje raar vind. Zeker omdat jij er gewoon bij was, en JIJ zijn vriendin was. Je zegt ook zelf dat je heel onzeker bent enzo. Ik denk dat je daar eerst aan moet werken, voordat je over een nieuwe relatie gaat nadenken, of nadenkt over het terugwillen van je ex.

    Het is ook niet mijn bedoeling dat ik hem op de kop geef. Want ik heb er wel degelijk schuld aan.
    Maar, hij zat de hele tijd aan dat meisje, en dat meisje zat ook de hele tijd aan hem.
    En ik zat er maar bij. Want ik ken dat meisje niet zo goed..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Het is ook niet mijn bedoeling dat ik hem op de kop geef. Want ik heb er wel degelijk schuld aan.
    Maar, hij zat de hele tijd aan dat meisje, en dat meisje zat ook de hele tijd aan hem.
    En ik zat er maar bij. Want ik ken dat meisje niet zo goed..

    Ik zou hem zelf op dat moment ook flippen hoor. Maar uiteindelijk was het denk ik nog best onschuldig enzo. Zeker omdat jij erbij was. Ik neem aan dat het niet zo'n lul was die aan iedereen zat terwijl jij er gewoon bij was enzo :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jouw ex lijkt me een player.. En, ik zou eerlijk gezegd niet meer gaan voor een 3e keer. Het is verleidelijk, maar je gaat enkel opnieuw gekwetst worden. Ga dingen doen met vriendinnen, spreek af met C. Ergens op 'neutraal terrein'. Ergens tussen jullie woonplaatsen in. Zo kan je hem beter leren kennen, en wie weet..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Das klote! Ik hoop tog dat je er over heen komt!

    In dat laatste kan ik me echt goed in leven. Ik heb zelf met iemand gehad, die ik eigenlijk nog nooit gezien heb, gewoon omdat ze achterlijk ver van elkaar vandaan wonen '-,- das wel klote, maar hij gaf me alles wat ik nodig had, via msn (oke, klinkt best raar, maar ja)

    Xx,


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ik zou hem zelf op dat moment ook flippen hoor. Maar uiteindelijk was het denk ik nog best onschuldig enzo. Zeker omdat jij erbij was. Ik neem aan dat het niet zo'n lul was die aan iedereen zat terwijl jij er gewoon bij was enzo :3

    Eeeh.
    Hij zat best wel aan veel meiden. Maar nu het uit is zit hij er álleen maar aan..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    CarmineG schreef:
    Jouw ex lijkt me een player.. En, ik zou eerlijk gezegd niet meer gaan voor een 3e keer. Het is verleidelijk, maar je gaat enkel opnieuw gekwetst worden. Ga dingen doen met vriendinnen, spreek af met C. Ergens op 'neutraal terrein'. Ergens tussen jullie woonplaatsen in. Zo kan je hem beter leren kennen, en wie weet..

    Ik mag van mijn mama ook niet meer een 3e keer met hem gaan.
    Klinkt best stom, maar zij ziet me 3x per dag huilen, zij ziet me er kapot aan gaan.
    En dat gunt een moeder haar kind niet.
    Maar, het zal heel moeilijk voor me worden, want hij is gewoon heel speciaal voor me..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ik mag van mijn mama ook niet meer een 3e keer met hem gaan.
    Klinkt best stom, maar zij ziet me 3x per dag huilen, zij ziet me er kapot aan gaan.
    En dat gunt een moeder haar kind niet.
    Maar, het zal heel moeilijk voor me worden, want hij is gewoon heel speciaal voor me..

    Dat begrijp ik goed genoeg, je ziet hem enorm graag/ hebt hem enorm graag gezien. Maar, hou die leuke momenten in je hart en ga verder. Ik ben ook een jongen kwijtgeraakt die ik doodgraag zag, ik heb ook lang gehuild, ik huil nog steeds voor hem. Maar ik hou mezelf voor dat het het beste is als ik verder ga met mijn leven. En dat moet jij ook doen.. Neem het niet verkeerd op, je moet de tijd ervoor nemen. Maar op den duur zal je wel verder móeten gaan. En dan vind je een nieuwe jongen, beter en mooier en liever dan jouw ex :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    CarmineG schreef:
    (...)
    Dat begrijp ik goed genoeg, je ziet hem enorm graag/ hebt hem enorm graag gezien. Maar, hou die leuke momenten in je hart en ga verder. Ik ben ook een jongen kwijtgeraakt die ik doodgraag zag, ik heb ook lang gehuild, ik huil nog steeds voor hem. Maar ik hou mezelf voor dat het het beste is als ik verder ga met mijn leven. En dat moet jij ook doen.. Neem het niet verkeerd op, je moet de tijd ervoor nemen. Maar op den duur zal je wel verder móeten gaan. En dan vind je een nieuwe jongen, beter en mooier en liever dan jouw ex :]

    Wat jij zegt, dat houd ik mezelf voor.
    Ik moet mezelf tijd geven, ik kom er wel ooit over heen.
    Maar dan mis ik weer de armen om me heen en voel alsof ik in een put ben gevallen waar ik niet meer uit kan komen..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Sorry, maar als ik het zo lees is die gozer echt helemaal niets. Eerlijk gezegd vind ik niet dat hij je zo goed behandelt heeft. Constant maar tegen jou vertellen dat hij niet weet of hij wel echt met je verder wil en aan andere meiden zitten... Nogal playerachtig. En wat nou hij zei dat hij ooit nog met je wilde (niets tegen jou bedoelt hoor), maar dat is echt belachelijk. Dat klinkt echt alsof hij denkt dat hij alles kan maken en jou zomaar kan terugkrijgen als hij dat wil. In mijn ogen verdient hij je niet en ik zou dan zeker ook geen derde keer met hem nemen. Je moet iemand vinden die écht zeker weet dat hij met je verder wil, dan is hij je pas echt waard, want dit van die gozer vind ik persoonlijk maar slap gelul.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Illuminati schreef:
    (...)
    Wat jij zegt, dat houd ik mezelf voor.
    Ik moet mezelf tijd geven, ik kom er wel ooit over heen.
    Maar dan mis ik weer de armen om me heen en voel alsof ik in een put ben gevallen waar ik niet meer uit kan komen..

    Dat ken ik. En het is goed om te huilen, het lucht op. Maar, zoals mijn mama altijd zegt, je moet van je hart een steen maken en verder gaan.. En bouw jezelf langzaam aan een ladder, om uit die put te klimmen :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California