• Ja net belde er iemand van "de politie"
    Hij: Hallo. Met (naam vergeten) van Politie Groningen. Met wie spreek ik?
    Ik: Met Kim.
    Hij: Ik bel voor een fiets...
    Ik dacht gelijk: omg die kerel gaat straks van alles vragen omdat die geld wil. Weetjewel, van die oplichters.
    Hij: Is een van je ouders thuis?
    Ik: Nee. Toevallig niet.
    Hij: Ow, nou dan kan ik het wel met jou bespreken.
    Ik: Nee dat kan niet, bel vanavond maar terug.
    Hij: Maar luister...

    Toen drukte ik hem weg. x'D Ik dacht: Ja dude, ik weet toch wel dat je niet echt bent. Want als je echt van de politie bent dan doe je zo'n gesprek heel anders. -mijn vader werkt bij de politie.-
    Maar toch vond ik hem eng. En ik ben ook nog alleen thuis.
    Straks belt ie weer. Serieus dan ga ik zeggen: "Ja hou op met stalken dude. Ik weet toch dat je niet echt bent."(cat)
    Ik ga voor de rest van de dag de telefoon negeren. x'D

    Om het nuttig te houden: Heb jij ook eens zoiets meegemaakt? En wat heb je toen gezegd?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Eng (cat)
    En nee, ik heb gelukkig nog nooit zoiets gehad.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had moeten zeggen: OEH LEUK! vertel, wat heb je te zeggen? (krul)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Misschien moet je nog eens opnemen als ie alweer belt, en dan het gesprek aangaan. Als je het écht niet vertrouwd uiteindelijk kan je naar je vader toestappen of uiteindelijk nog ophangen.
    Trouwens, er was toch een fiets van jou gestolen laatst?


    your eyes are like stars in the night.

    Hahaha ja dat had je moeten doen!
    Ik heb een stalker. Al twee maanden ofzo. Hij belt me elke ochtend en elke middag, en als ik dan opneem met alleen 'hallo' hoor ik niets. ook geen achtergrondgeluiden of zo.
    Echt eng. o-o
    En het is ook raar, want het is niet een broekzakbelletje ofzo. Echt eeeeeeng.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Poseidon schreef:
    Misschien moet je nog eens opnemen als ie alweer belt, en dan het gesprek aangaan. Als je het écht niet vertrouwd uiteindelijk kan je naar je vader toestappen of uiteindelijk nog ophangen.
    Trouwens, er was toch een fiets van jou gestolen laatst?


    Ja maar hij belt -helaas- niet terug.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    het klinkt toch best nog geloofwaardig ? (cat)
    maar dat kan ook gewoon mij zijn die weer eens naief is.(':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Of zeg, Oh die fiets, ja mijn vader is al met de zaak bezig. Hij zit namelijk bij de politie. Zal ik hem anders bellen?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hanoena schreef:
    Of zeg, Oh die fiets, ja mijn vader is al met de zaak bezig. Hij zit namelijk bij de politie. Zal ik hem anders bellen?
    XD


    Life is hard and then we die

    Mmm, bij mij is er wel eens een paar keer politie binnen gevallen toen mijn ouders niet thuis waren omdat ze gehoord hadden dat wij een kwekerij zouden hebben. Naderhand zou dat zijn dat we polen op zolder hadden. Toen wouden ze zich ook de eerste keer niet identificeren, dus dat heeft de wijkagent opgenomen toen die de keer erna kwam omdat ze dat wel moeten als je daarom vraagt. :/


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik werd eens gebeld op mijn gsm en dat was iemand voor reclame. --' En dus ik, ik praat gewoon maar ik ging praten met een Limburgs (Vlaanderen) accent en ik moest lachen en die mevrouw bleef gewoon verder praten terwijl ik maar met een ander accent bleef spreken! xd
    Klinkt misschien niet grappig maar op de moment zelf was het dat wel. x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Funeral schreef:
    Ik had moeten zeggen: OEH LEUK! vertel, wat heb je te zeggen? (krul)


    Don't dream your life, live your dreams.

    Nee en gadver wat eng!


    Food.

    Wees blij dat het nog een Nederlander was.
    Ik was op vakantie in Duitsland en toen werd ik gebeld door een onbekend nummer.
    Vroige week werd ik weer gebeld ik neem o hoor ik iemand DUits lullen ik zo droog van "huh""wat zeg je" "herhaal ff" zegt die gast met wie spreke ik enzo en ik droog "Shnitzel House!"

    Hanoena schreef:
    Of zeg, Oh die fiets, ja mijn vader is al met de zaak bezig. Hij zit namelijk bij de politie. Zal ik hem anders bellen?


    make cake, not war

    nog nooit mee gemaakt. en dat wil ik niet o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor