• He, ja weer een suggestie.

    Ik open hem hier ook maar, om te zien wat de users ervan vinden.

    Ik zie hier vaak nogal wat topic over kids met bepaalde problemen. Sommige daarvan gaan redelijk ver. Nu was het mijn idee een vertrouwenspersoon in te schakelen, die de users anoniem kan helpen. Aangezien de meeste antwoorden op zo'n topic alleen maar reden zijn voor anderen om een nog erger verhaal op te hangen.

    Het lijkt wel een soort wedstrijd.

    Daarom leek dat me dus verstandig.

    Zo'n persoon kan ook anoniem een apart profiel aanmaken daarvoor, en die dan met 2/3 anderen delen zodat elke user geholpen kan worden. En dat op een volwassen manier, met wat oudere mensen die zo'n user dan raadgeven.

    Zeker met die emohype nu loopt het bij sommige finaal uit de hand geloof ik.

    Ja gezien dat dus. ^^

    Rutger heeft duidelijk aangegeven dat hij het zelf niet wil doen of de verantwoordelijkheid ervoor te nemen. Dat snap ik maar ik blijf bij mijn idee en zet het door.
    Ik ga binnenkort dus een apart account aanmaken waarop ik 3 personen toegang zal geven. Daarnaar kan dus iedereen pb’en mocht hij/zij problemen hebben.
    Wil je een van die drie personen zijn?
    Vul dan even eht volgende lijstje in en stuur het naar x_bom_x@hotmail.com

    Nogmaals, dit is niet van quizlet zelf, en puur van en voor de users.
    Elk persoon die als zo’n vertrouwenspersoon functioneert heeft zwijgplicht.

    Naam:
    Naam op quizlet:
    Leeftijd:
    Hobby:
    Tijd die je kunt besteden aan Quizlet per dag:
    Wat waren de moeilijkste dingen uit je leven: .........
    Waarom denk je dat je geschikt bent hiervoor: ..........
    Heb je al eerder aan dit soort hulpverlening gedaan: ........
    Zou het je het ‘werk’ ook willen doen als het anoniem blijft? Dus zodat je geen enkele manier hebt om ‘aanzien’ van mede quizletters te krijgen? [eerlijk svp] .......
    Heb je zelf al eens iemand dierbaar verloren? ........
    Zo ja, wie? ............
    Hoe lang duurde dat verwerkingsproces? .........
    Wat denk je tegen te komen als vertrouwenspersoon op Quizlet: ..............
    Kun je de verantwoordelijkheid en druk die op je schouders rust aan? ...........
    Zou je alles voor jezelf kunnen houden? Of zou je het liever willen bespreken met een andere vertrouwenspersoon? ..................
    Ik ben wel/niet fan van Tokio Hotel
    Beschrijf jezelf: .........
    Zou je iemand kunnen helpen die je al kent op Quizlet en diep haat?.....

    Damn, ik kan geen pb's meer versturen. [/serieus]
    -gaat emails opzoeken-


    Aahhh stom :S Dat je geen pb's meer kan verzenden.. Veel succes met zoeken X'D

    die van mij staat er niet bij

    voor het geval dat hij staat op me profiel

    Sorry voor de dubbelpost 1 keer te veel gedrukt

    Zo deze kan dicht.