• Oké, net zat ik achter de laptop, hoor ik ineens een vreemd geluidje vanuit het waskot. Ik ging kijken en mama riep: "Er zit een eekhoorn binnen." Dus ik al helemaal van "O.o Huh, een eekhoorn?" Ik ging kei snel kijken en inderdaad, een mooie bruine eekhoorn, met een lange dikke plushen staart. Men, wat was dat beestje mooi en lief en bang vooral. Was echt zielig. Dus ik heb het gefilmt. En dan ging mama het raam open doen en dat beest vloog letterlijk naar buite, BAM tegen het draad van het kippenkot! 8D Het was zo snel dat ik niet zag naar welke kant het liep. Gelukkig dat het binnen was, anders had de kat het misschien vermoord! ;o Gelukkig is het beestje nu weer veilig buiten. ^^ Damn, ik schrok toch wel een beetje. Echt raar dat hier een eekhoorn zit... In open veld... xd

    Ook vindt je hier vaak egels. Ooit was hier eens een baby-egel alleen op pad. Damn, wat was dat zielig! ;o

    Ook eens zo'n rare beestenboel meegemaakt?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ahw :9~
    Wij hadden een keer de buitendeur openstaan en het gordijn zat er niet voor, en toen kwam er opeens een musje naar binnen vliegen, vloog een rondje door de kamer en ging toen weer naar buiten hahaha :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Saltwater schreef:
    Ik heb een eekhoorn als huisdier. (:

    Oeeeeeeeeh. Wat vét.:9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    .___. Ik dacht dat er eenhoorn stond.


    You move me ......... Kurt

    DarkEstrella schreef:
    Ga je dat filmpje op youtube zetten? Want ik wil m zien!

    Je kan mijn kutstem horen, ik schaam me daar vreselijk voor. En ik kan 'm niet bewerken omdat ik simpelweg niet weet hoe dat moet! ;o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Aaahh toen ik nog thuis woonde was er een eend binnen geraakt... Was eigenlijk wel komischt om dat te zien hij had echt zo iets waar ben ik nou weer??? TOen heb ik hem naar buiten gedaan maar iedere dag kwam hij terug mijn moeder woont aan het water.. Die eend spooort niet haha nog steeds is hij er nog.. xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Aaaaaaaaaaawh dat wou ik echt meemaken :9~


    -

    Ik vind het nog steeds sexy :9~


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Springfield schreef:
    (...)
    Je kan mijn kutstem horen, ik schaam me daar vreselijk voor. En ik kan 'm niet bewerken omdat ik simpelweg niet weet hoe dat moet! ;o

    Kan nooit zo erg zijn als die vent die lacht bij het youtube filmpje van the single baby's O.O

    Eh, mijn kat heeft ooit een staart van een eekhoorn mee naar huis gebracht, en de pootjes, telt dat ook? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Eh, mijn kat heeft ooit een staart van een eekhoorn mee naar huis gebracht, en de pootjes, telt dat ook? :'D

    Iewl! ;o Arme eekhoorn! D:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Rooftops schreef:
    Eh, mijn kat heeft ooit een staart van een eekhoorn mee naar huis gebracht, en de pootjes, telt dat ook? :'D

    -Snik- Wat een gemene kat!

    Wij hebben een veldmuisje in de kachel gehad O__O Dat was keischattig. Hij was naar binnen gelopen, en wij hebben zo'n rooster achter de deur. En daar is hij doorheen gevallen, toen mocht ik hem eruit pakken :'D En toen is hij weggeglipt xd. Maar vet raar, want wij hebben heir dus geen open veld ofzo..


    You can agree with me or you can be wrong