• Mijn vriendin moet een profielwerkstuk maken (als jullie dat kennen?), maar ze heeft geen flauw idee waarover ze het wilt doen. Hebben jullie misschien suggesties, want die van mij zijn al afgekeurd :'). Ze heeft het profiel CM met biologie. Ze wilt het liefst iets met biologie of geschiedenis of aardrijkskunde. Ze doet havo btw.
    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 19:23 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    (...)

    Haha, daar heb ik nou totáál geen last van (A).
    Maar het is zeker een gaaf onderwerp, dan betrek je zeker alle bijkomstigheid van tegenwoordig er ook wel bij? (: Wel goed gevonden!
    Heb je misschien nog de onderwerpen van je vrienden/vriendinnen die ik aan mijn vriendin kan doorseinen? (:

    Ehm ehm, ik heb nog helemaal niks, behalve een blaadje ingeleverd waarop stond welk onderwerp ik ging doen, haha.
    Maar ik raad haar aan vooral de documentaires te kijken, daar kun je héél veel informatie uithalen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het lichaam. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Iemand die ik kende wou het over slapen doen :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik heb mijn profielwerkstuk, met het vak geschiedenis, over het bijgeloof in de middeleeuwen, ik ben er al een tijdje mee bezig, en het is echt een onderwerp waar veel over te vinden is, zelfs tegenwoordig is er nog super veel bijgeloof...


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    iets wat ze ECHT leuk vind!
    Dan is het ook leuk om aan te werken. Zo doe ik met een vriendin over internationale verbroedering tijdens het wk voetbal en onze AK-leraar was heel erg enthousiast. :Y)


    ars moriendi

    Doe het over proefdieren? (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind dat met dat stamcelonderzoek, en erfelijke ziektes enz wel intressant. genetische modificatie. Ik heb het zelfde profiel als haar btw :3


    SLOAN.

    koude oorlog ? van biologie weet ik niet zoveel (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    mischien over hoe ze vroeger de feestdagen vierde??

    De gouden eeuw van de piraten.


    Your make-up is terrible

    Eén of andere ziekte zoals bijvoorbeeld mutiple sclerose of iets over DNA enal?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik deed het -samen met een vriendin- over psychische problemen in twee boeken van Renate Dorrestein, maar dat valt onder Nederlands..
    Maar voor geschiedenis zou ze het over WO I / II kunnen doen of over Nazi Duitsland of zoiets (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Misschien dat ze het interessant vind hoe de mens is ontstaan uit de aap? Of hoe je dat ook zegt. Of iets van de oerknal?