• Mijn vriendin moet een profielwerkstuk maken (als jullie dat kennen?), maar ze heeft geen flauw idee waarover ze het wilt doen. Hebben jullie misschien suggesties, want die van mij zijn al afgekeurd :'). Ze heeft het profiel CM met biologie. Ze wilt het liefst iets met biologie of geschiedenis of aardrijkskunde. Ze doet havo btw.
    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 19:23 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    dat hangt af wat voor profiel ze heeft en voor welk vak ze het wil doen

    Hel schreef:
    dat hangt af wat voor profiel ze heeft en voor welk vak ze het wil doen


    CM met biologie en ze weet nog niet goed wat ze wilt.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik doe het over 11 September. Misschien vindt zij dat ook wat? Voor geschiedenis.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ik doe het over 11 September. Misschien vindt zij dat ook wat? Voor geschiedenis.


    Ik zal het voorstellen (:
    Wel gaaf trouwens! Lukt het een beetje? (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    misschien iets van een oorlog?
    hoeft niet persé 2e wereldoorlog te zijn, maar kan ook een kleinere zijn, ;3

    Morgaine schreef:
    (...)

    Ik zal het voorstellen (:
    Wel gaaf trouwens! Lukt het een beetje? (:

    Ja ik vind het ook wel een gaaf onderwerp. & Ik ben nog niet begonnen, haha. Lang leven het uitstelprobleem _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Whipple schreef:
    misschien iets van een oorlog?
    hoeft niet persé 2e wereldoorlog te zijn, maar kan ook een kleinere zijn, ;3


    de Amerikaanse Burgeroorlog in Texas rond slavernij?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ja ik vind het ook wel een gaaf onderwerp. & Ik ben nog niet begonnen, haha. Lang leven het uitstelprobleem _O_


    Haha, daar heb ik nou totáál geen last van (A).
    Maar het is zeker een gaaf onderwerp, dan betrek je zeker alle bijkomstigheid van tegenwoordig er ook wel bij? (: Wel goed gevonden!
    Heb je misschien nog de onderwerpen van je vrienden/vriendinnen die ik aan mijn vriendin kan doorseinen? (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik deed geschiedenis, Che Guevara. De hoofdvraag was 'Hoe is Che Guevara een icoon geworden?'

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 19:33 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Heeft iemand nog een voorstel voor het vak biologie misschien?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    onderzoek het gedrag van een beest?
    een varken ofzo? ;3

    of dan verschillende beesten en ga dat vergelijken? ;3

    Whipple schreef:
    onderzoek het gedrag van een beest?
    een varken ofzo? ;3

    of dan verschillende beesten en ga dat vergelijken? ;3


    Haha, dat is wel awesome :'). Er waren vorig jaar ook twee meiden en die keken naar de verschillende soorten beesten en hun bouw. Dus ook de bouw van ingewanden en hersenen en wat hen dan tot verschillende soorten deed rekenen. En toen waren ze een kat aan het villen en z'n hersenen dr uit aan het halen, om te vergelijken met een opossum :Y).


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Misschien de Franse Revolutie ? Bestorming van de Bastille ofzo ?
    Of
    Het leven van gladiatoren...
    Of
    Gevangenisstraffen door de jaren heen ;'D
    Ofzo ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    De evolutie der dieren vind ik ook heel interessant. Met die boom en zijn takken enzo ;'D

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 19:50 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    De evolutie der dieren vind ik ook heel interessant. Met die boom en zijn takken enzo ;'D


    Dat is wel gaaf :Y)! Ik zal het zeggen ^^ dankudanku.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.