• Nou, dit is dus mijn kerstavond; Mijn ouders hebben ruzie, mijn moeder zegt dat ze film ging kijken met me; 1 uur geleden, en nu zit ze dus te bellen met iemand die ze normaal nooit heeft gemogen. Schreeuwt ze op me dat ik de film moet opzetten, ja sorry hoor, stik erin. Mn pa negeert me enzo.

    Wie heeft er nog zo'n ''gezellige'' kerstavond?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Mijn kerstavond is niks aan. Achter de laptop zitten in me eentje op me kamer, en wat problemen hebben met me ouders.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ga zo harry potter kijken met vaders =3


    Life is hard and then we die

    Mijn vader negeert me, sinds hij erachter is dat ik begeleid op kamers ga. Pff, ik ga zo een zak chips kopen en die opvreten. Doe ik nog eens iets nuttigs.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Enterrement schreef:
    Mijn vader negeert me, sinds hij erachter is dat ik begeleid op kamers ga. Pff, ik ga zo een zak chips kopen en die opvreten. Doe ik nog eens iets nuttigs.
    Ahw ): Sterkte, serieus.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Mijn beide broers zijn thuis en we gaan patat eten want mijn moeder is boos op ze :')


    -

    mijn ma is sjaggo omdat ik zei dat het saai is om niks te doen (haar vriend wilt geen harry potter kijken en gaat wss naar boven pitten) en op de bank tv te kijken.Ik vroeg of ze een spelletje wouden doen,kreeg ik een zuurgezicht
    en ze hebben mijn cadeautjes niet ingepakt want 'ik had alles toch al gezien' en alles ligt nu boven op een hoop in mijn ma's kamer en niemand zegt wat tegen me.
    En van me vader heb ik ook al een hele lange tijd niks meer gehoord.
    buh ;s


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Uh ik ga zo skypen met Amber en de hele avond achter te tv door brengen, mijn broertje zit op de x-box, mijn ma belt met iedereen en mijn pa download miljoenen liedjes.

    Misschien gaan we Harry Potter nog kijken.. maar die kans is echt heel klein hahah

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ga zo harry potter kijken met vaders =3

    Ik ook, maar ik weet niet wie er allemaal mee gaat kijken...


    Je moet worden wie je bent.

    Lanvin schreef:
    Uh ik ga zo skypen met Amber en de hele avond achter te tv door brengen, mijn broertje zit op de x-box, mijn ma belt met iedereen en mijn pa download miljoenen liedjes.

    Misschien gaan we Harry Potter nog kijken.. maar die kans is echt heel klein hahah

    Om hoe laat is het Harry Potter? (:
    Want ik moet verplicht mijn pc over een kwartier achterlaten en mee beneden komen zitten.. Wat ik wel begrijp als je een alleenstaande vader bent met een dochter die steeds op haar kamer zit..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Niet leuk voor je :(

    Mijn ouders maken normaal ook altijd ruzie, maar nu zijn ze echt vrolijk en rustig :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lol, we zouden naar oma&&opa gaan, maar we zitten ingesneeuwd in Duitsland. Dus lekker warm in het hotel glühwein drinken :Y)


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Cuddly schreef:
    Lol, we zouden naar oma&&opa gaan, maar we zitten ingesneeuwd in Duitsland. Dus lekker warm in het hotel glühwein drinken :Y)

    Haha kan ook gezellig zijn ;D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    pff ik zit alleen een beetje te kwebbelen met vriendinnen op msn. meer niet


    Don't serch to love, love will find you.

    Me oom die ligt op de bank mijn papa kijkt tv en me moeder doet de afwas lekker zeg

    Het is morgen pas kerst!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget