• Ik heb nog nooit meegemaakt dat er meer dan 299 leden online waren en er zijn er nu maar liefst 324 333 338 online. Aan de veteranen hier: Is zoiets ooit eerder voorgekomen?

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 19:57 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb wel vaker meer dan 300 gezien, volgens mij. Maar over het algemeen let ik er niet zo op.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geen idee. Ik heb bijna altijd geweten dat het maar iets meer was dan 200 leden die online waren.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb het nog niet vaak gezien. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Volgens mij zit het wel vaker in de 300?
    Maar eigenlijk let ik daar niet zo op, dus het kan wel dat je gelijk hebt (:


    effort never betrays you

    333 :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb wel eens iets van 350/360 gezien.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    364 is het meeste wat ik ooit heb gezien hier (nerd)(krul) -als ik er al op lette- (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Volgens mij is dat geen record, maar in de 400 heb ik volgens mij nog niet gezien.

    Holy shit! ._.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    KirstenSnaps schreef:
    364 is het meeste wat ik ooit heb gezien hier (nerd)(krul) -als ik er al op lette- (krul)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb er nooit opgelet, en als ik naar de 'leden online lijst' kijk zijn het er meestal over de 200 die online zijn.

    meestal zijn het in het weekend zo rond de 200


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ik zie meestal zo rond de 267 tot 290


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    338, haha!(nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb een idee man! ;D Als we nu eens een week opvorand aan iedereen vragen of ze die dag, dat tijdstip online willen komen; Laten we een record breken!


    Some people make the world special just by being in it