• Quizletters....

    Weet iemand wanneer Paramore in Nederland komt? Ik moet daar serieus een keer heen met mijn beste vriendin maar ik kan het nergens vinden, of ik ben gewoon überdom ofzo en ik zie het gewoon niet...

    Oké please help me zoeken!
    xxx Lotte


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb laatst ook al gezocht, maar ik ze komen hier bijna nooit. Maar aangezien hun nieuwe CD uit is, zijn ze bezig met een tour en móeten ze wel eens hierheen komen!(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Of naar Belgiëeeeeeeeeeeee! :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Geen idee. Ik wil ook heen dan _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Die zijn in Juni dit jaar toch al hier geweest? De 18de ofzo. Dus denk dat het nog wel even duurt voordat ze dan weer hier zijn.

    Eh nee, vorig jaar december waren ze hier. (nerd)


    SLOAN.

    Ik wil ook weten wanneer ze komen, want m'n zus heeft beloofd dan met me mee te gaan :9~


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ze zijn net geweest en zouden ook op Pinkpop komen, maar dat ging niet door :< Het duurt waarsch. nog wel even voordat ze weer komen..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Smartiepants schreef:
    Ik heb laatst ook al gezocht, maar ik ze komen hier bijna nooit. Maar aangezien hun nieuwe CD uit is, zijn ze bezig met een tour en móeten ze wel eens hierheen komen!(nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    OHMYMESSI schreef:
    (...)

    Jonge dan gaan wij meeten _O_ Nu wil ik nog liever dat ze naar Nederland komen haha (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zag net op google dat ze zat 6 november komen, maar ik weet niet of dat wel waar is.. Slome webpagina wel in iedergeval, dus ik weet het niet.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Separate schreef:
    Of naar Belgiëeeeeeeeeeeee! :'D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dat duurt denk ik nog wel even voor ze komen. En als het niet op hun myspace staat, komen ze hoogst waarschijnlijk niet.


    There are several things that I have been doing wrong.

    I don't know, ik wil ook weten wanneer ze hier komen:Y)

    Wanneer is Paramore in Belgie, is een betere vraag. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    omg ze moeten freaking snel komen want weetje hoeveel het willen en ik ga die 6 november nakijken! En belgië mag ook wel!xx


    Don't dream your life, but live your dream!