• Tokio Hotel is op Quizlet volgens mij hellemaal uit. ik bedoel. vroeg, werd het hier overspoelt door., ''tokio hotel dit, en tokio hotel dat.'' vandaar hun eigen forum.[wat nu ofergens dood is]
    Nu weet iedereen dat, tokio hotel hellemaal over is[en neemt Justin Bieber Q ofzo., en heeft hij geen eigen forum. Gelukkig., ;x] en zo heeft het ook voor mij gevoelt.
    Nu zat ik van de week, 's ochtens vroeg het slaap uit mijn ogen te wrijven terwijl ik de tv aandeed. en tot mijn verbazing was de Clip van Monsoon bezig op TMF. meteen was ik wakker en heb ik eigenlijk met groote ogen naar de tv zitten kijken.
    en toen opeens wist ik weer, waarom ik vroeg zo'n fan van ze was, en mijn kamer vol hing met Bill's hoofd.
    Het klinkt raar, maar mede door tokio hotel, ben ik wie ik nu ben. door Tokio Hotel heb ik geleerd dat het niet uitmaakt hoe je erbij loopt, zolang je maar in jezelf geloofd.
    De kriebels vlogen door me buik heen toen de clip was afgelopen en ergens was ik op de fiets heel blij dat th nog op mijn mobiel stond. en heb ik de helle weg naar school naar ze geluisterd. [wel de oude nummer, want de nieuwe ken ik niet, en heb ik ook niets mee] en even voelde het weer zoals vroeger. alle nummers die ik vroeger wel 10x op een dag luisterde kwamen voorbij en ik kon ze nogsteeds meezingen.

    -Nee. dit betekend niet dat ik weer zoals vroeger alleen maar het woord tokio hotel kende, en niet open stond voor andere muziek. want dat stond ik toen niet. maar heel af en toe kan tog geen kwaad?
    want geef toe, we waren vroegen, niks voor niks allemaal fan van ze?
    dus, wie heeft er heel stiekem, heel erg diep van binnen, nog steeds een heel klein betje, en zwak voor de jongens?
    of ben ik nu echt de enige., ;x

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 13:59 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik, een beetje stiekem heel erg eigenlijk, ik zag laatst automatic en spring nicht weer, en ik dacht; omg.. meteen de nummers maar weer downloaden.

    Ja, ergens mis ik mijn th-periode wel :x


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik ben na 4 jaar nog steeds een fan van ze. :Y)

    ik ben nooit fan van ze geweest, dus ik heb geen zwak voor ze ;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    Geef maar gewoon Justin Bieber. (:


    -

    Ik ben nog steeds fan:Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik luister nu hardstyle, maar heb nog steeds een zwak voor TH liedjes (:

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 20:01 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik ben nog altijd fan, maar ik weet zo precies wat je bedoelt.
    ik heb het áltijd als ik op tv an deiner seite zie, de manier hoe ze toen deden, de manier hoe ze toen spelen. it hurts. ergens wel.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    failerd schreef:
    ik ben nooit fan van ze geweest, dus ik heb geen zwak voor ze ;D


    Even a white rose has a black shadow.

    Dat heb ik met McFLY, en daar schaam ik me totaal niet voor :')


    As travars

    Ik schaam me dood voor mijn TH periode, vooral omdat ik zo'n hysterische fan was (krul) Maar ik heb er geen spijt van, het heeft me ook gemaakt zoals ik ben. Ik liep er toen anders bij dan de rest en dat heeft me wat zelfvertrouwen gegeven. Maar ik luister het nu niet meer, het hoort niet meer bij me. Maar heb nog steeds alle liedjes en alle posters en shit. Ik slaap zelfs nog in mijn TH shirt (krul) Maar ik vind dat het gewoon verleden tijd is, ook al vind ik de liedjes nog steeds leuk.


    -

    Smeagol schreef:
    Ik ben nog steeds fan:Y)


    Real music is hidden behind the notes

    Vroeger was ik fan maar nu helemaal niet meer,ik snap niet eens meer waarom ik fan ben.Ik weet het het klinkt erg maar ik kan maar er nu gewoon niks meer bij voorstellen,echt niet.
    De muziek die ik voor hun luisterde is totaal anders en die ik nu luister lijkt er ook totaal niet op,misschien komt het daardoor.
    Ik zie het eigenlijk meer als een foutje tussendoor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik luister soms nog wel de liedjes, en dan ben ik helemaal blij.
    Die periode dat ik 'verliefd' was op Bill was echt zo leuk.
    Ik had het nergens anders meer over.
    En dat me hele kamer vol hing met posters.
    Ik mis het wel ;(


    "Don't look back, you're not going that way."

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 16:15 ]


    I Love You