• De stelling van vandaag luidt:
    Schoolboeken moeten thuis bezorgd worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    In Nederland is dat op de middelbare school al vaak het geval.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat is inderdaad al zo. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Hmpf... ligt er aan welke school hea.. kijk hier op de Ubbo moest je ze op school halen.. op de Alfa moest je ze op school halen.. Op de Wp kreeg je ze als goed is thuis gestuurd.. hoe het op de Noorde poort is weet ik niej maar daar kom ik als ik geluk heb binnen kort achter =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijne moeten thuis bezorg worden, je kunt ze niet op school ophalen en het is gratis. x]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eens, hoewel dat in Nederland nu vaak al het geval is. Het scheelt enorm veel gezeul met boeken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat als al lang zo :Y) K vind da zo gwn digitaal moeten worden, is stuk lichter xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Bij mij is dat niet zo, het zou wel makkelijker zijn dus eens.

    Laat ik nou net het geluk hebben dat dat bij mij al zo is. Eens. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mee eens, bij ons moet je ze gewoon ophalen op school :@ En dat is dan loodzwaar :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eens, we moeten ze kopen. En ook nog eens ophalen. Laten hun maar eens een keer die boeken naar mij toe brengen.

    Eens. Die dingen zijn 30 kilo bij elkaar.


    Today will be Girl's Day party with you~

    bij mij moet je ze ophalen op school en dat weegt super veel,ik zou liever hebben dat ze dat ook bij mij thuis leven moet dan minder dragen:)

    dus er mee eens zou ik zeggen


    /

    mij maakt dat niet zoveel uit hoor, en als je daarvoor naar je school moet fietsen. dan ken je gelijk de weg een beetje en hoe de school in elkaar zit.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    eens
    alhoewel dat al gebeurd bij mij
    alleen op de middelbare school niet

    eikeldopje zei op 20 sep 2010 - 7:28:

    mij maakt dat niet zoveel uit hoor, en als je daarvoor naar je school moet fietsen. dan ken je gelijk de weg een beetje en hoe de school in elkaar zit.


    dat weet je meestal al, vanwege de open dag.. het lijkt mij niet handig om naar een school te gaan, waar je nog nooit eerder geweest bent.. en mijn boeken worden al thuis bezorgd, het s alleen zo vervelend dat je steeds dingen na gestuurd krijgt...


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream