• Om eens even lekker te filosoferen. (krul)
    Wat denken jullie dat er met jou gebeurt als je dood bent?

    Ik denk persoonlijk dat je naar de hemel gaat, maar niet de hemel daarboven zoals die altijd voor wordt gesteld, want dat kan niet. Daarboven zit de ruimte. Ik denk dat je terug gaat naar het moment in je leven waar je het meest gelukkig was & daar voor eeuwig blijft.
    (krul) wow.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik ga niet dood xD
    ik blijf eeuwig leven :P was dat maar waar :O
    ik weet niet wat er met me gebeurd als ik doodga

    Ik denk dat je dan bij God komt en alle overleden dierbaren.

    ik denk dat je dan ergens neerkijkt op je medemens(A). dat je hun gedachten, deels kunt beïnvloeden! Ik denk soms als mijn overleden opa of moeder...

    Interessante topic(Y)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Nou, niks. Denk ik :'D

    Nah dude, geen idee. Ik kan me dat idee helemaal niet voorstellen ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb geen idee, maar het zou wel triestig zijn als dit leven alles is.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Ik heb geen idee, maar het zou wel triestig zijn als dit leven alles is.

    Al geloof ik ook in reïncarnatie.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik geloofde vroeger dat iedereen naar God in de Hemel ging. Tegenwoordig geloof ik niet meer in God wat ik eigenlijk best jammer vind want als je geloofd dat het allemaal goed met je komt na je dood dan ben je gelijk gerustgesteld. Tegenwoordig ben ik gewoon bang om dood te gaan omdat ik bang ben dat er dan gewoon niks meer is.


    it's so empty living behind these castle walls

    Merte schreef:
    (...)
    Al geloof ik ook in reïncarnatie.
    Maar wat heb je in reïncarnatie als je je vorige leven niet meer herinnert. Dan ben je eigenlijk jezelf niet meer omdat je geen herinneringen meer hebt, je hebt een ander lichaam etc. etc. Zo denk ik erover tenminste.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik geloof in reïncarnatie. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik heb geen idee en om heel eerlijk te zijn wil ik het ook niet weten.. Vroeger dacht ik daar wel altijd overna, toen dacht ik dat er niks was en dat ik mijn familie nooit meer zou zien en daar moest ik toen om huilen. Maar nu, geen idee. Ik merk het vanzelf wel:Y)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik leef in het heden, ik heb ooit eens mijn kop erover gebroken, maar toen was de conclusie; Je ziet het vanzelf (krul)


    You can agree with me or you can be wrong

    En ik ben niet bang voor de dood.. ookal zijn heel veel mensen dat wel. Maar wat is er dan zo eng aan?


    You can agree with me or you can be wrong

    DELICI0US schreef:
    (...)Maar wat heb je in reïncarnatie als je je vorige leven niet meer herinnert. Dan ben je eigenlijk jezelf niet meer omdat je geen herinneringen meer hebt, je hebt een ander lichaam etc. etc. Zo denk ik erover tenminste.

    Ik vind reïncarnatie niet kloppen.
    Heb je je misdragen, word je een hond bijv.
    Misdraag je je als hond, word je bromvlieg.
    Kom op zeg, een bromvlieg zou zich moeten misdragen, hoe?
    Als die mensen irriteert zeker, nou, dan wordt de bromvlieg een plant.
    En hoe kan een plant zich gedragen? :\ Nee, ik geloof daar absoluut niet in.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Ik vind reïncarnatie niet kloppen.
    Heb je je misdragen, word je een hond bijv.
    Misdraag je je als hond, word je bromvlieg.
    Kom op zeg, een bromvlieg zou zich moeten misdragen, hoe?
    Als die mensen irriteert zeker, nou, dan wordt de bromvlieg een plant.
    En hoe kan een plant zich gedragen? :\ Nee, ik geloof daar absoluut niet in.

    Door een mens te steken? (krul)


    -

    Ik weet dat niet.. Ik ben niet gelovig en denk daar eerlijk gezegt niet echt overna.. Ik denk dat je gewoon weg bent of terug komt in een ander lichaam.. Want ja.. Ik kan het niet goed uitleggen (:


    My heart is yours and so am I