• Om eens even lekker te filosoferen. (krul)
    Wat denken jullie dat er met jou gebeurt als je dood bent?

    Ik denk persoonlijk dat je naar de hemel gaat, maar niet de hemel daarboven zoals die altijd voor wordt gesteld, want dat kan niet. Daarboven zit de ruimte. Ik denk dat je terug gaat naar het moment in je leven waar je het meest gelukkig was & daar voor eeuwig blijft.
    (krul) wow.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik denk eigenlijk dat er niet veel is na het leven. Het leven op aarde is er omdat er leven hoort te zijn hier; verder denk ik niet dat er nog een verdere reden is waarom wij leven. Nutteloos zou je kunnen noemen. Ach ja, wat maakt het ook uit. Liever denk ik niet aan de dood, maar aan het leven ;)


    Life is hard and then we die

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Dus jij denkt dat er niets is? (krul)

    Inderdaad, maar eigenlijk hoop ik dat ik bij iemand kan gaan spoken en ervoor kan zorgen dat diegene de angstigste momenten van zijn leven mee gaat maken dan. Maar ach.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik denk eigenlijk dat er niet veel is na het leven. Het leven op aarde is er omdat er leven hoort te zijn hier; verder denk ik niet dat er nog een verdere reden is waarom wij leven. Nutteloos zou je kunnen noemen. Ach ja, wat maakt het ook uit. Liever denk ik niet aan de dood, maar aan het leven ;)

    Denk je niet dat er een doel is voor het leven op aarde? Ik raak een beetje gedeprimeerd bij het idee dat wij nutteloos zijn o_o haha.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik denk dat, op het moment dat jij overlijdt, er zogezegd iemand anders net op dat moment word geboren, de ziel bij de geboorte word overgeplaatst. Zou best wel eens mooi kunnen zijn.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Denk je niet dat er een doel is voor het leven op aarde? Ik raak een beetje gedeprimeerd bij het idee dat wij nutteloos zijn o_o haha.

    Nou dat denk ik niet, wat voor soort doel zou dat moeten zijn dan :'D


    -

    Ik heb er eigenlijk nog nooit zó over nagedacht, maar eigenlijk hoop ik wel dat er zoiets is als de hemel.

    ik denk eigenlijk niets daarover.

    ik denk niet dat we naar de hemel ofzo gaan, of naar een andere soort gelijke plaats, maar wat er wel met ons gebeurt, weet ik ook niet ;3

    ik geloof ook niet in reïncarnatie.

    dusja ;3
    het enige wat ik wel kan zeggen over de dood, is dat ik het wel een eng idee vind ;x
    omdat je niet weet wat er met je gebeurt en dat vind ik toch wel een eng idee ;3

    Genius schreef:
    (...)
    Nou dat denk ik niet, wat voor soort doel zou dat moeten zijn dan :'D

    Ja, dat weet ik dus ook niet x'D
    Maar het idee dat wij helemaal nutteloos zijn, staat me ook niet aan, want waarom zijn wij anders hier op de wereld gezet? (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Nou dat denk ik niet, wat voor soort doel zou dat moeten zijn dan :'D

    maken we niet zelf een doel voor in ons leven?

    dat we niet leven omdat de natuur of whatever wie dat perse wou,
    hebben wij mensen neit zelf doelen gesteld , om voor te leven, enzo?

    Ik denk dat het net is als slapen ^^ Alleen dat je dan gewoon niet meer wakker word.

    Dan slaap je en droom je je leven opnieuw. 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou het me god niet weten en wil er ook niet over na denken. Het zal vast niet zo mooi zijn als iedereen zegt namelijk. (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Niets. Opgeslorpt door het oneindige zonnenstelsel.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Ja, dat weet ik dus ook niet x'D
    Maar het idee dat wij helemaal nutteloos zijn, staat me ook niet aan, want waarom zijn wij anders hier op de wereld gezet? (cat)

    Over zulke vragen denk ik nooit na, want het kan me eigenlijk niks schelen :X


    -

    Ik denk gewoon niets?
    Maar ik hoop wel dat er iets is als een hemel (:


    effort never betrays you