• Ik heb ooit eens een vriendje gehad, en dat is toen om een stomme reden uitgegaan.
    Maar nu, gisteren hebben we weer gezoend en ik vind hem eigenlijk nog heel leuk...
    Is het verkeerd om hem een tweede kans te geven?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat ligt eraan waarom het is uitgegaan en wat er is gebeurd. En vindt hij jou ook nog leuk?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    tuurlijk niet, als hij toch nooit iets verkeerd heeft gedaan? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    waarom is het uitgegaan?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Hangt ervan af waarom het uit is gegaan toen.


    -

    Als je je er zelf goed bij voelt, vind ik dat het moet kunnen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    DECIBELLE schreef:
    Dat ligt eraan waarom het is uitgegaan en wat er is gebeurd. En vindt hij jou ook nog leuk?

    Als hij vreemd is gegaan geen 2e kans geven, maar anders mag het best wel. :'d


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    DECIBELLE schreef:
    Dat ligt eraan waarom het is uitgegaan en wat er is gebeurd. En vindt hij jou ook nog leuk?


    All this dampness is damp.

    DECIBELLE schreef:
    Dat ligt eraan waarom het is uitgegaan en wat er is gebeurd. En vindt hij jou ook nog leuk?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    DECIBELLE schreef:
    Dat ligt eraan waarom het is uitgegaan en wat er is gebeurd. En vindt hij jou ook nog leuk?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Nou, we kregen ruzie over iets onbelangrijks, en dat is toen een beetje uit de hand gelopen :(


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    als je hem dan nog echt leuk geeft, en je hem zelf een tweede kans wil geven, geef hem dan gewoon die tweede kans! (:


    Everything is worse without music.

    xEuphoria schreef:
    als je hem dan nog echt leuk vindt, en je hem zelf een tweede kans wil geven, geef hem dan gewoon die tweede kans! (:


    Everything is worse without music.

    als hij jou ook nog/weer leuk vind; PAK DIE KANS! zometeen is er een ander meisje op zijn pad.


    You don't have to change.

    oke, bedankt allemaal (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.