• Homies :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Yeah :9~


    -

    hallo


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Eigenlijk niet. Ja over zijn ouders en de mijne (beide gescheiden) en hij is de enige die me daarin begrijpt maar verder niet echt..
    En dat wil ik toch wel, dat hij me ook alles vertelt. Stiekem wil ik zijn hele verleden weten Maar hij praat daar niet graag over. :X

    -even gekopieerd van ander topic ghehe


    -

    Even nog uit het vorige topic:
    Heeft hij dan nog nooit in al die maanden iets losgelaten over z'n verleden? o_o Vertrouwt hij je niet ofzo? Maar je moet toch wel over dat soort dingen kunnen praten? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    maargoed.
    ze is een lastige puber en wilde het uitproberen. en haar ouders zijn dom. echt, het foutste wat je kan doen is prive dingen van je dochter lezen.

    maargoed, die ouders wilden met de mijne gaan praten dus vandaar dat ik ze liever niet tegen kom


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    vorige topic alweer dicht :@
    @ Hagelslag: ik haat mn ex ook heel erg hoor :P
    maar ik had al lol vandaag en toen kwam hij ook nog ff om me aan het lachen te maken :Y)

    Oh hij heeft me wel wat verteld hoor, ook datgene waarover hij niet graag praat en dat waardeer ik ook zeer. Maar toch, ik wil eigenlijk dat als we ergens mee zitten het ook gewoon durven te zeggen tegen elkaar. Misschien doet hij dat al wel hoor, hij zegt wel vaker eens iets wat hem dwars zit over mij maar ik trek me dat ontzettend aan.. ><


    -

    Diaphanous schreef:
    maargoed.
    ze is een lastige puber en wilde het uitproberen. en haar ouders zijn dom. echt, het foutste wat je kan doen is prive dingen van je dochter lezen.

    maargoed, die ouders wilden met de mijne gaan praten dus vandaar dat ik ze liever niet tegen kom

    Dat zou toch niets uit moeten maken?
    Jouw ouders zouden jou toch eerder geloven dan haar ouders?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Diaphanous schreef:
    maargoed.
    ze is een lastige puber en wilde het uitproberen. en haar ouders zijn dom. echt, het foutste wat je kan doen is prive dingen van je dochter lezen.

    maargoed, die ouders wilden met de mijne gaan praten dus vandaar dat ik ze liever niet tegen kom

    Wat willen ze tegen jou ouders zeggen dan.


    -

    SchoenVeter schreef:
    vorige topic alweer dicht :@
    @ Hagelslag: ik haat mn ex ook heel erg hoor :P
    maar ik had al lol vandaag en toen kwam hij ook nog ff om me aan het lachen te maken :Y)


    let's kill the exen!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    hoi. (nerd)
    ik baal er van dat er geen quizlet mailtjes meer komen in mijn mailbox. :o


    Life is a beautiful struggle

    Mijne ene ex zie ik nog heel vaak fietsen enzo, en mijn andere zit aan de drugs (krul)


    -

    Genius schreef:
    Oh hij heeft me wel wat verteld hoor, ook datgene waarover hij niet graag praat en dat waardeer ik ook zeer. Maar toch, ik wil eigenlijk dat als we ergens mee zitten het ook gewoon durven te zeggen tegen elkaar. Misschien doet hij dat al wel hoor, hij zegt wel vaker eens iets wat hem dwars zit over mij maar ik trek me dat ontzettend aan.. ><

    Zoals wat trek je je dan aan?
    Noem eens een voorbeeld
    want ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    Mijne ene ex zie ik nog heel vaak fietsen enzo, en mijn andere zit aan de drugs (krul)

    Wat voor drugs? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Wat willen ze tegen jou ouders zeggen dan.


    praten. over onze mails. al mijn geheimen vertellen en vertellen hoe ik zogenaamd een verhaal over haar wil schrijven. hoe dom?? echt ik zie het al voor me.

    Jeuh laat ik eens een verhaal gaan maken over de problemen van mijn beste vriendin


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."