• Homies :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    En taz, 1 van mijn exen wilde me alleen maar voor de seks :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Dat zou toch niets uit moeten maken?
    Jouw ouders zouden jou toch eerder geloven dan haar ouders?


    ja, maar als ze niet weten wat er vooraf gaan. mijn ouders hebben onze mails niet gelezen...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Zoals wat trek je je dan aan?
    Noem eens een voorbeeld
    want ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt :o

    Dat ik best wel vaak chagrijnig op hem reageer en dan ga ik daar gelijk bij nadenken en dat raakt me toch wel. Want waarom reageer ik zo op hem, hij doet niks verkeerd enzo..


    -

    Diaphanous schreef:
    (...)

    ja, maar als ze niet weten wat er vooraf gaan. mijn ouders hebben onze mails niet gelezen...

    Dan vertel je dat? ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik denk ook wel eens van 'Wat doet hij eigenlijk bij me' als ik zie dat ie met andere meisjes krabbelt ofzo weetje :')


    -

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Wat voor drugs? :o

    Gewoon wiet, tenminste daar weet ik het van (krul)


    -

    Wees ze een stap voor en vertel het je ouders zelf.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dat ik best wel vaak chagrijnig op hem reageer en dan ga ik daar gelijk bij nadenken en dat raakt me toch wel. Want waarom reageer ik zo op hem, hij doet niks verkeerd enzo..

    Maar weet je: wij zijn meisjes. Ingewikkelde mensen. Ik reageerde vandaag ook super chagrijnig op zn smsjes: werd ie gelijk boos op me. -_-'
    Maar je trekt het je zeker te persoonlijk aan? Dat doe ik iig wel altijd :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    Ik denk ook wel eens van 'Wat doet hij eigenlijk bij me' als ik zie dat ie met andere meisjes krabbelt ofzo weetje :')

    Weet je, jeroen doet dat eigenlijk niet zo, maar ik zou datook hebben hoor.
    Maar dan denk ik: ik krabbel ook met jongens, dus dat is eigenlijk hetzelfde, maar alsnog: het is wel echt kut o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Maar weet je: wij zijn meisjes. Ingewikkelde mensen. Ik reageerde vandaag ook super chagrijnig op zn smsjes: werd ie gelijk boos op me. -_-'
    Maar je trekt het je zeker te persoonlijk aan? Dat doe ik iig wel altijd :o

    Ja dat doe ik dus ook.
    Maar ik ben helemaal niet ingewikkeld.. tenminste vind ik (krul)
    Als ik ook maar even kortaf reageer dan denkt ie wel altijd gelijk dat er was is. Wat dat betreft zijn jongens wel raar :'D


    -

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Weet je, jeroen doet dat eigenlijk niet zo, maar ik zou datook hebben hoor.
    Maar dan denk ik: ik krabbel ook met jongens, dus dat is eigenlijk hetzelfde, maar alsnog: het is wel echt kut o_o

    Hij krabbelde gisteravond met een meisje uit zijn klas en ik ging naar haar profiel en was best wel knap meisje. Dan denk ik van 'ze zit bij hem in de klas, dus dezelfde interesse en ik en jeroen verschillen enorm' en dan ga ik weer verder erover nadenken enzo.. ><


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja dat doe ik dus ook.
    Maar ik ben helemaal niet ingewikkeld.. tenminste vind ik (krul)
    Als ik ook maar even kortaf reageer dan denkt ie wel altijd gelijk dat er was is. Wat dat betreft zijn jongens wel raar :'D

    Nouja, daar krijg ik altijd misverstanden van. Als ik even kortaf reageer, gaat hij boos zeggen dat ik normaal moet doen & dan flap ik er domme dingen uit en dan moet ik in het eind áltijd sorry zeggen, wat ik eigenlijk oneerlijk vind, want het was net zo goed zijn fout -_-'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Hij krabbelde gisteravond met een meisje uit zijn klas en ik ging naar haar profiel en was best wel knap meisje. Dan denk ik van 'ze zit bij hem in de klas, dus dezelfde interesse en ik en jeroen verschillen enorm' en dan ga ik weer verder erover nadenken enzo.. ><

    Heb je dat weleens aan hem verteld?
    Dat kan echt voor opheldering zorgen hoor :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Nouja, daar krijg ik altijd misverstanden van. Als ik even kortaf reageer, gaat hij boos zeggen dat ik normaal moet doen & dan flap ik er domme dingen uit en dan moet ik in het eind áltijd sorry zeggen, wat ik eigenlijk oneerlijk vind, want het was net zo goed zijn fout -_-'

    Ze wachten altijd totdat jij sorry zegt..
    Maargoed ik ga morgen wel even tegen hem zeggen hoe ik me voel nu, via telefoon gaat het wel makkelijker dan face to face :X


    -

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Heb je dat weleens aan hem verteld?
    Dat kan echt voor opheldering zorgen hoor :o

    We hebben het er wel eens over gehad dat we eigenlijk vet verschillen maar dat het wel werkt tussen ons. En hij merkte wel dat ik jaloers was dat hij met dat wijf krabbelde en toen zei hij dat hij niet zonder mij kon, dus dat ik me nergens zorgen om hoef te maken. Maar goed, niet om op te scheppen ofzo maar hij is echt knap (:9~:9~) en als ie dan wel zit te ouwehoeren met meiden, wat hij dit weekend nog zei (krul)


    -