• Homies :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Ze wachten altijd totdat jij sorry zegt..
    Maargoed ik ga morgen wel even tegen hem zeggen hoe ik me voel nu, via telefoon gaat het wel makkelijker dan face to face :X

    Ja he. Ik wil niet altijd sorry zeggen, maar aan de andere kant kan ik er niet tegen hoe ik me dan voel als ik het niet goed maak. o_o
    Maar zekerniet via msn doen! Dan krijg je altijd misverstanden ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Ja he. Ik wil niet altijd sorry zeggen, maar aan de andere kant kan ik er niet tegen hoe ik me dan voel als ik het niet goed maak. o_o
    Maar zekerniet via msn doen! Dan krijg je altijd misverstanden ><

    Nee precies! Als ik bijvoorbeeld gewoon beetje pisst op hem ben om wat hij deed of gezegd had als ik bij hem ben, dan hangt er zo'n kut sfeer. En dan maak ik het maar weer goed omdat ik niet wil dat ie boos op me is ook al is het niet mijn schuld ><


    -

    Genius schreef:
    (...)
    We hebben het er wel eens over gehad dat we eigenlijk vet verschillen maar dat het wel werkt tussen ons. En hij merkte wel dat ik jaloers was dat hij met dat wijf krabbelde en toen zei hij dat hij niet zonder mij kon, dus dat ik me nergens zorgen om hoef te maken. Maar goed, niet om op te scheppen ofzo maar hij is echt knap (:9~:9~) en als ie dan wel zit te ouwehoeren met meiden, wat hij dit weekend nog zei (krul)

    Ik denk niet dat je je dan zorgen hoeft te maken, maar ik zou dat denk ik ook niet volhouden als ik jou was. x'D
    Ik heb echt een panische angst om Jeroen kwijt te raken.
    :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Dan vertel je dat? ;p


    nee, we hebben het contact verbroken. ze moest alles op een rijtje krijgen, maar als ik er klaar voor ben vertel ik het mijn ouders. eigenlijk was zijals een dagboek voor mij...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Genius schreef:
    (...)
    Nee precies! Als ik bijvoorbeeld gewoon beetje pisst op hem ben om wat hij deed of gezegd had als ik bij hem ben, dan hangt er zo'n kut sfeer. En dan maak ik het maar weer goed omdat ik niet wil dat ie boos op me is ook al is het niet mijn schuld ><

    Dat heb ik ook, maar hij schijnt nooit eens te denken van 'misschien doe ik wel iets fout'. Nee, ik floep er zogenaamd alleen maar verkeerde dingen uit o_o Maar dat is meestal op msn en dan moet ik altijd huilen & dan kan ik niet slapen als ik het niet goedmaak :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat je je dan zorgen hoeft te maken, maar ik zou dat denk ik ook niet volhouden als ik jou was. x'D
    Ik heb echt een panische angst om Jeroen kwijt te raken.
    :X

    Ja ik ook hoor.. als ik hem kwijt zou raken zou ik niet willen weten hoe ik me dan voel en welke stomme dingen ik dan ga doen :X


    -

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook, maar hij schijnt nooit eens te denken van 'misschien doe ik wel iets fout'. Nee, ik floep er zogenaamd alleen maar verkeerde dingen uit o_o Maar dat is meestal op msn en dan moet ik altijd huilen & dan kan ik niet slapen als ik het niet goedmaak :o

    Op msn hebben we ook vaker wel misverstanden gehad dus daarom bespreken we zulke dingen ook nooit meer op msn want dat loopt nooit goed.
    Ik moet ook altijd huilen als ie geen leuk nieuws brengt :') Zoals over dit weekend dus..
    Op zulke momenten vind ik serieuze relaties niet leuk :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja ik ook hoor.. als ik hem kwijt zou raken zou ik niet willen weten hoe ik me dan voel en welke stomme dingen ik dan ga doen :X

    Ik denk dat ik dan halfdood zou zijn. Even geen grapje he. Ik denk echt dat ik me geen raad zou weten met mijn leven en met mezelf. o_o erg he..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik dan halfdood zou zijn. Even geen grapje he. Ik denk echt dat ik me geen raad zou weten met mijn leven en met mezelf. o_o erg he..

    Ik heb hetzelfde hoor :X


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Op msn hebben we ook vaker wel misverstanden gehad dus daarom bespreken we zulke dingen ook nooit meer op msn want dat loopt nooit goed.
    Ik moet ook altijd huilen als ie geen leuk nieuws brengt :') Zoals over dit weekend dus..
    Op zulke momenten vind ik serieuze relaties niet leuk :'D

    Heb ik ook hoor.
    Dan ben je zó teleurgesteld want je had je er zó op verheugd. Ik ken het gevoel helemaal. Ik hoop niet datik dit weekend teleurstellingen krijg. :x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik heb hetzelfde hoor :X

    Ik heb het dan zo dat ik mijn beste vriend én mijn vriendje kwijtraak :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb ook last van rampscenario's trouwens o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Heb ik ook hoor.
    Dan ben je zó teleurgesteld want je had je er zó op verheugd. Ik ken het gevoel helemaal. Ik hoop niet datik dit weekend teleurstellingen krijg. :x

    Ja precies, nouja het is natuurlijk nog steeds fijn dat ik hem kan zien maar daarom heb ik dus ook zo'n hekel aan dubstep. Omdat die kut feesten hem van me afpakken (A)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja precies, nouja het is natuurlijk nog steeds fijn dat ik hem kan zien maar daarom heb ik dus ook zo'n hekel aan dubstep. Omdat die kut feesten hem van me afpakken (A)

    Die dubstep die! (N)
    Maar misschien kun je hem nog wel overtuigen om niet te gaan ;o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Ik heb het dan zo dat ik mijn beste vriend én mijn vriendje kwijtraak :X

    Ja ik ook hoor!
    Maar Jeroen zei laatst tegen me dat ik zijn enige vriend(in) ben. Hij vertrouwd niemand anders, en dat vind ik dan wel speciaal.


    -