• Nouja, of hij een vriendin heeft... Hij zoent er in ieder geval wel op los. XD
    http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=94829
    http://www.funx.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=12125:justin-bieber-en-selena-gomez-kussend-gespot&catid=118:showbizz&Itemid=405
    :3

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 17:29 ]


    Never say Never

    Paintbrush schreef:
    Leuk voor hem, arm meisje. Die gaat nog worden gemept door fans.


    Never wait for perfection, just make it.

    Of ik geloof MSN gewoon niet, heheh. En waarom zijn er dan geen foto's als die journaliste er waren? Ach whatever, het boeit me niet eigenlijk. Justin Bieber als persoon boeit me niet, zijn muziek wel.


    Some people make the world special just by being in it

    Alyssicious schreef:
    Of ik geloof MSN gewoon niet, heheh. En waarom zijn er dan geen foto's als die journaliste er waren? Ach whatever, het boeit me niet eigenlijk. Justin Bieber als persoon boeit me niet, zijn muziek wel.


    klik.
    alsjeblieft foto's.

    OT:
    Ik wist het al.
    Ik ben blij voor hem, hij mag toch zelf weten met wie hij neemt? Fans mogen boos zijn, boeit mij en hun wss helemaal niks, zolang hun elkaar leuk vinden is het goed.


    Smiling but close to tears.

    Hush schreef:
    Ze valt op kleuters. :S


    Ze zijn even oud? wtf ;p


    Smiling but close to tears.

    Lekker belangrijk..

    SAMCER schreef:
    (...)

    klik.
    alsjeblieft foto's.

    OT:
    Ik wist het al.
    Ik ben blij voor hem, hij mag toch zelf weten met wie hij neemt? Fans mogen boos zijn, boeit mij en hun wss helemaal niks, zolang hun elkaar leuk vinden is het goed.

    Oeps, dan zwijg ik. Maar jonge, laat hem toch gewoon doen. Hij is 16 en mag toch een vriendin hebben zonder dat heel de wereld hen steeds achtervolgt. Ik heb medelijden met hem, en dat meisje.


    Some people make the world special just by being in it

    Alyssicious schreef:
    (...)
    Oeps, dan zwijg ik. Maar jonge, laat hem toch gewoon doen. Hij is 16 en mag toch een vriendin hebben zonder dat heel de wereld hen steeds achtervolgt. Ik heb medelijden met hem, en dat meisje.


    hahaha, ja idd.
    serieus ik ben ook een belieber en heb ik ''''''crush'''''' -half- op hem, maar ik ben toch ook blij voor hem? haahaha. mensen denken echt dat ze iets met hem kunnen krijgen ofzo ;p & ik heb ook medelijden met hun.


    Smiling but close to tears.

    Leuk voor hem! '(hoera)'


    You are beautiful, you are love.

    Heatherfield schreef:
    Haha, ik hoop dat het waar is. Dan heb je allemaal spacende fans (krul)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Eindelijk.
    Zijn we hopelijk ook van dat gezeik van die diehardfans af die denken hem te kunnen krijgen.

    Aan de andere kant.. Nu gaan er weer een zooitje zelfmoord plegen omdat'ie bezet is.. Pff. Gezeik om die gozer.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Mag ik nu ook op het nieuws omdat ik een vriendin heb? (krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Mag ik nu ook op het nieuws omdat ik een vriendin heb? (krul)


    -plat x'D-

    Sommige stoppen hier door nu dus ook met hun storie -.- Ach wees gewoon blij voor hem -.-

    nee je meent het x]


    Je mpp moeder swaa

    Genius schreef:
    Omdat ie met haar zoende is het gelijk zijn vriendin? :')



    nee dat maakt iedereen ervan


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Leuk voor hem :Y)


    Neem je dromen eens mee de dag in!