• Hello Quizletters!

    Voor mijn Severus Snape fanfiction zoek ik iemand die goed is in engels en mij wilt helpen met mijn story.

    Er zijn een aantal dingen waaraan je moet voldoen (het is geen sollicitatie xD ) :

    - voldoende tijd hebben (uiteraard gaat school voor)
    - kunnen uitleggen waarom iets fout is
    - tegen 16+ kunnen
    - HP fan zijn maakt het allemaal wat makkelijker.

    Dus wie wilt?



    Natuurlijk ik voel de vraag aankomen waarom ik niet naar een beta reader stapt. Nou ik weet niet zo goed of ik me aan de maximums kan houden qua regels en ik wil hier iemand ook de kans geven (ik zoek ook buiten Q hoor)



    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik wil je zeker helpen. Ik ben geen wonderkind , maar had toch wel een nette 8,3 op mijn centraal examen.


    Firm believer of all that is magic

    Tuena schreef:
    Ik wil je zeker helpen. Ik ben geen wonderkind , maar had toch wel een nette 8,3 op mijn centraal examen.


    heb je wel tijd? ofja voldoende tijd om dit erbij te doen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb voldoende tijd hiervoor maar ken weinig van HP.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Hoewel ik je best wil helpen, zou mijn tool Grammarly zijn.
    (als je het niet weet, gooi het even in Google)

    Er is een gratis versie maar wil je meer eruit halen, moet je toch betalen.
    Je bent anders niet de enige die er gebruik van maakt. ;p

    xxx


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Ik denk dat ik aan elke voorwaarde voldoe, behalve dat ik genoeg tijd heb, al denk ik, dat ik na eind maart, alle tijd van de wereld heb, want dan heb ik alleen nog examentrainingen en examen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Granian schreef:
    Ik denk dat ik aan elke voorwaarde voldoe, behalve dat ik genoeg tijd heb, al denk ik, dat ik na eind maart, alle tijd van de wereld heb, want dan heb ik alleen nog examentrainingen en examen.


    Hij sws pas vrijgegeven op mijn verjaardag


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."