• Ik hoorde dat ze deel 1 al af hebben, maar weten jullie of dat waar is?

    En als deel 1 al af is, waarom wachten ze dan nog tot 18 november 2011 moet uitgeven?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    I really don't know.:Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ze hebben het inderdaad al gefilmd.
    Maar ik denk vooral dat ze nog special effects erin moeten zetten en muziek en idk.
    Verder heb ik er geen verstand van. (nerd)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    meschien zodat ze nog wat dingetjes hier en daar aan kunnen passen


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Oja, dat is waar...

    Nu maar hopen dat iemand die computer hackt waar de hele film opstaat en hem op internet zet, ik ben benieuwd hoe de film eruit ziet zonder special effects :P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nou, ik denk niet dat ze al zo snel na Eclipse Breaking Dawn deel 1 al af hebben...:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Volgens mij niet. Omdat het script voor november moet af zijn.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ze hebben nog niet gefilmd het word in twee delen gedaan en ze gaan als het goed is eind van dit jaar filmen ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Smartiepants schreef:
    Nou, ik denk niet dat ze al zo snel na Eclipse Breaking Dawn deel 1 al af hebben...:Y)


    Inderdaad, anders kopen fans misschien geen fan shirts ofzo of accessoires meer. En dat is geld verlies. :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Harry Potter heeft ook alle 2 de delen van de laatste film al af.
    Die tijd hebben ze idd nodig voor special effects en allemaal die dingen.


    Dead but delicious

    xDesire schreef:
    (...)

    Inderdaad, anders kopen fans misschien geen fan shirts ofzo of accessoires meer. En dat is geld verlies. :Y)


    Waarom zouden ze dan niks meer kopen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    (...)

    Waarom zouden ze dan niks meer kopen?


    Omdat dan de Eclips producten in de markt worden gegooit. :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik denk niet dat ze al klaar zijn met filmen. Ik volg een paar officiele twitter accounts van Twilight en daar vertelden ze dat een locatie was verandert voor het opnemen; ipv Baton Rouge word een scene opgenomen in Vancouver. Dus ik denk dat het nog niet af is!


    Death is peacefull, easy. Life is harder.

    Ik ga dan wel alleen voor Kristen. -sla maar ik ben Kristen Stewart verslaafd omdat ze in The Runaways zo zo...*kwijlt* Laat maar ze is gewoon sexy in die film.-

    OnTopic;
    Ik dacht dat ze nog script aan het schrijven waren? Ze zijn toch niet zo lang geleden er pas aan begonnen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 13:42 ]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    I wanna know!!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Oh ja, laatst heeft er een an 60.000 dollar betaald om op de set van Breaking Dawn te kunnen kijken. Dat tweete de officiele twilight twitter! Nog een bewijs dat het filmen niet klaar is. En nog eventjes voor de duidelijkheid, het komt helaas niet in 3D, dat is gisteravond bekend gemaakt.


    Death is peacefull, easy. Life is harder.