• Ik hoorde dat ze deel 1 al af hebben, maar weten jullie of dat waar is?

    En als deel 1 al af is, waarom wachten ze dan nog tot 18 november 2011 moet uitgeven?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    NanoukMeijer schreef:
    Oh ja, laatst heeft er een an 60.000 dollar betaald om op de set van Breaking Dawn te kunnen kijken. Dat tweete de officiele twilight twitter! Nog een bewijs dat het filmen niet klaar is. En nog eventjes voor de duidelijkheid, het komt helaas niet in 3D, dat is gisteravond bekend gemaakt.


    Kuwt! Dat zou juist zo vet zijn geweest, vooral omdat het het laatste (nouja, éen na laatste) film zou zijn.. ><


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Harry Potter is ook al af. Maar alles moet nog aangepast worden enzo, special effects, muziek erin, en alle scenes aan elkaar plakken enzo. (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Onzin. Ergens begrijp ik het wel maar waarom brengen ze deel 1 en 2 niet te gelijk uit? Dat kost minder geld hoor.

    Een film van special effecten en muziek voorzien duurt niet een jaar.
    Ik dnek dat het idd aan het kopen ligt.


    Food.

    NanoukMeijer schreef:
    Oh ja, laatst heeft er een an 60.000 dollar betaald om op de set van Breaking Dawn te kunnen kijken. Dat tweete de officiele twilight twitter! Nog een bewijs dat het filmen niet klaar is. En nog eventjes voor de duidelijkheid, het komt helaas niet in 3D, dat is gisteravond bekend gemaakt.



    nou het leek me vet om hem in 3D te zien.
    Balen:(


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uhm?


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    ja ik hoorde het ook maar een vriendin van me zei dat het script alleen helemaal af was..


    Don't dream your life, but live your dream!

    NanoukMeijer schreef:
    Oh ja, laatst heeft er een an 60.000 dollar betaald om op de set van Breaking Dawn te kunnen kijken. Dat tweete de officiele twilight twitter! Nog een bewijs dat het filmen niet klaar is. En nog eventjes voor de duidelijkheid, het komt helaas niet in 3D, dat is gisteravond bekend gemaakt.


    Ik betaal 70.000 Dollar als het moet O.O
    Ik wil ook op de set lopen. ;|

    en 3D damn. Had ik fijn naar Kristen kunnen kijken >_<


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Oeh ik las net wie die kleine gaat spelen. :'DD
    En dat ze die bevalling dinges echt gruwelijk gaan maken O.o


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ze zijn nog niet eens begonnen met het filmen van Breaking Dawn.
    Het komt in 2 filmen. De ene komt in 2010 in november uit. De tweede een jaar later. Maar ze zijn nog niet begonnen hoor. Dat weet ik 100 procent zeker.

    Apparition schreef:
    Oeh ik las net wie die kleine gaat spelen. :'DD
    En dat ze die bevalling dinges echt gruwelijk gaan maken O.o


    Wie?? Ik hoop dat Renesme CGI wordt

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 19:45 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Deel 1 is wel al af, deel 2 nog niet. Maar ze moeten inderdaaad nog de special effects erin zetten enzo, maar het filmwerk is wel al af. =3
    + tegen de persoon die zei dat ze zo kort na eclipse al klaar zijn; ze zijn al begonnen met het filmen van deel 1 voordat eclipse uitkwam, dus ja.. xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Wie gaat Renesmee spelen? x]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    AANDACHT:

    Renesmee
    Gaat door een 6-jarig meisje zonder acteerervaring gespeeld worden. De voornaam is iets van Kayla of zoiets. Ze is Canadees en is door 1 van die mensen die voor de film werken gekozen.

    En voor de duidelijkheid:
    BREAKING DAWN DEEL 1 START PAS IN NOVEMBER!
    Niet al aanbezig ze waren bezig met script toen.
    *checkt af en toe es Netlog waar té veel informatie staat*


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Smartiepants schreef:
    Nou, ik denk niet dat ze al zo snel na Eclipse Breaking Dawn deel 1 al af hebben...:Y)


    dat zou wel kunnen. new moon kwam uit in november, eclipse in juni


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."