• Ik hoorde dat ze deel 1 al af hebben, maar weten jullie of dat waar is?

    En als deel 1 al af is, waarom wachten ze dan nog tot 18 november 2011 moet uitgeven?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik heb geen idee, maar ik hoop dat de film snel uitkomt <33

    xPiepschuim schreef:
    Ze hebben het inderdaad al gefilmd.
    Maar ik denk vooral dat ze nog special effects erin moeten zetten en muziek en idk.
    Verder heb ik er geen verstand van. (nerd)


    Ik wil 'm zooo graag zien : D


    You are beautiful, you are love.

    Hoe kunnen ze al hebben gefilmd als nu pas alle cast rollen zijn bekend gemaakt? Btw Renesmee wordt toch door die ene Mackenzie gespeeld maar wie weet gaat het door 2 kinderen gespeeld worden.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    RosaCullen schreef:
    Ik hoorde dat ze deel 1 al af hebben, maar weten jullie of dat waar is?

    En als deel 1 al af is, waarom wachten ze dan nog tot 18 november 2011 moet uitgeven?


    omdat 18 november 2010 Harry Potter 7 uitkomt.
    :Y)
    nee, geen flauw idee. Misschien omdat Eclips net een half jaartje uit is..


    It's time to be happy again.

    waneer komt die film nou uit het duurt te lang


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    cutegirl13 schreef:
    waneer komt die film nou uit het duurt te lang


    18 November 2011 x'DD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ze moeten hem eerder laten uitkomen:D
    gelukkig spelen alice en emmet er gewoon nog in!!
    die wouden eerst meer geld..


    Hope is the only thing stronger then fear

    En hoeveel seconden? (:
    Niet dat het me boeit maar die horen er gewoon bij.x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gisteren zag ik dat Peter pas het script heeft gelezen. Dus iedereen die zei 'Breaking Dawn is klaar' heeft ongelijk!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    NanoukMeijer schreef:
    Oh ja, laatst heeft er een an 60.000 dollar betaald om op de set van Breaking Dawn te kunnen kijken. Dat tweete de officiele twilight twitter! Nog een bewijs dat het filmen niet klaar is. En nog eventjes voor de duidelijkheid, het komt helaas niet in 3D, dat is gisteravond bekend gemaakt.


    ik ben blij dat ze het niet doen alles is in drie d en nu eens een normale film das wel fijn vind ik


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    De opnames zijn afgelopen, jammer!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    alles is alang af. maare het moet voor duitsland en frankrijk nagedaan worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    alle opname's zijn klaar, in de hitkrant stond dat kristen & taylor (bijna) moesten huilen hihi

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 16:30 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    TaeKey schreef:
    Hoe kunnen ze al hebben gefilmd als nu pas alle cast rollen zijn bekend gemaakt? Btw Renesmee wordt toch door die ene Mackenzie gespeeld maar wie weet gaat het door 2 kinderen gespeeld worden.

    Mackenzie Foy speelt het meeste Renesmee, maar 2 anderen spelen de baby-versie en de peuter-versie.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    TaeKey schreef:
    Gisteren zag ik dat Peter pas het script heeft gelezen. Dus iedereen die zei 'Breaking Dawn is klaar' heeft ongelijk!


    Ja, er zijn twee delen he.

    Deel 1 is al helemaal gefilmd,
    de trailer is Zondag op de MTV Movie Awarrds voor het eerst vertoond,
    deze staat al op youtube.
    De film komt op 18 november uit,
    omdat Eclipse pas net op dvd uit is,
    en omdat Harry Potter komende maand uitkomt,
    en als ze dan Breaking Dawn ook nog in de bios zouden laten draaien hebben ze waarschijnlijk minder publiek.


    I'm in love with you and all your little things