• Haha, geweldig, ik kreeg hier net een smsje van mijn neef, en ik ga gewoon neer hier. :'D

    Hallo, sorry voor het storen maar ik heb een vraagje. Ik vind het echt vervelend dat ik je hiermee moet lastigvallen maar jij bent de enige die me hiermee kan helpen....Mag ik a.u.b. uwe kop lenen voor halloween?

    En dan mag ik eigenlijk ook heel erg blij zijn dat ik weet dat hij het niet meent, haha. :'D

    ~Krijgen jullie ook wel eens van die smsjes waardoor je gewoon neer gaat van het lachen? Zo ja, welke dan zoal?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat is best droog, lol. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Hahahaha -dies-, geniaal gewoon! _O_
    Ik had ook eens zo'n leuke, maar ik weet niet meer hoe hij ging -mobiel kapot-. Het was iig iets van dat er aliëns zouden komen en dat die alle mooie mensen mee zouden nemen. Dus dat ik wel veilig zou zijn. Of zoiets, ik ging iig neer toen ik die las. (:

    Haha, die ga ik onthouden xD

    Ik krijg meestal sms'jes van een vriendin van mij die vraagt of ik al onderweg naar school ben als ik mijn tanden sta te poetsen. En als zee en typefoutje maakt gaat ze ook nog een neiuw sms'je sturen met de verbeterde fout.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Die is wel een soort van erg, maar ook geniaal. xdd


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jammer genoeg krijg ik niet zulke smsjes :c


    You try so hard not trying to try so hard.

    Whahahaha xD Geinige neef, lekkere droge grappen! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Stripe schreef:
    Dat is best droog, lol. 8D

    Nee, ik sms bijna nooit (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, prachtig :'D

    & ja soms haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    whahah, kzou dubbel liggen.
    en nee antwoorden(A)
    omdat je hem zelf opdoet(A)


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Geniaal xD ik krijg ook wel eens van dat soort smsjes, maar daar zit altijd een lang verhaal achter :P


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oeeh dat is lollig
    Ik kreeg wel een x zo'n smsje toen de Mexicaanse griep zo heerste:

    Ik weet waar je bent en ik zal je te pakken krijgen. Als ik je heb laat ik je nooit meer gaan en ik zal je elke nacht laten baden in het zweet. Groetjes de MG.
    Hoe dubbelzinnig hea.

    Of om 4 uur snachts:
    Kan jij ook niet slapen?
    En daar dan wakker van worden. :|


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Moet je zo naar je neef sturen:

    Mobieltje, mobieltje in mijn hand. Stuur die berichtje naar de lelijkste van mijn bestand. en hij twijfelde geen seconde.



    Of het is ook leuk om naar iemand te bellen midderin de nacht en dan Visje roepen (wel je telefoon op onbekent zetten) en de volgende dag zo aan die gene vragen:'Lekker geslapen?'
    Degene: 'Nee. Ik werd wakker gebeld door een of andere maloot.'
    Jij: 'en riep die gene dan Visje?'
    Degene: 'Ja weet je waar ik het over heb?'
    Jij: 'Nee hoor.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    YoYoYoghurt schreef:
    Die is wel een soort van erg, maar ook geniaal. xdd


    effort never betrays you

    Romances schreef:
    Haha, prachtig :'D

    & ja soms haha.


    All this dampness is damp.

    Hahaha, die is echt leuk x'D


    ars moriendi