• Oke, het is lang geleden dat ik het zag, maar ik denk er nu pas over. Klopt het dat Bills nektattoo, die logo, nep is? Want er was een foto van waar hij die tattoo niet had, en toen had hij nog kort haar als bij Schrei. Er gaat zelfs een roddel dat hij zijn haren lang heeft gemaakt, op zijn nek te verbergen..

    Sorry als hier al een topic over is.


    ok

    Maar er zijn ok zoveel foto's waar Bill zogezegt z'n lies-tatoo niet meer heeft maar hij heeft die toch nog? Ik denk niet dat hij fake is hoowr ;)

    Maar er zijn ok zoveel foto's waar Bill zogezegt z'n lies-tatoo niet meer heeft maar hij heeft die toch nog? Ik denk niet dat hij fake is hoowr ;)

    Die liestattoo, dan kan het zijn dat hij die tattoo tog niet had? Want toen Tokio Hotel beroemd werd, had hij het al. Heel misschien is die foto dan van toen ze nog niet beroemd werden ofzo..


    ok

    Er zeggen er heel veel dat die tatoo in zijn nek nep is omdat op foto's zie je hem soms wel en soms niet.. en vergeleke met die andere tatoo's zie die in zijn nek er best nep uit. Ik zou alleen niet weten of die egt of nep is!!

    volgens mij is hij wel echt,
    want hij heeft in een intervieuw dit gezegd :
    ik heb mijn nek tatoo stiekem laten zetten zonder dat mijn moeder ervan af wist xD ik heb hem laten zetten door een vriendin van me moeder en ik zei dat mijn moeder het prima vond XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Nou als ik eerlijk ben denk ik dat ook 0o Want op een paar foto's zie je geen tatoo in zijn nek


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    het kan tog ook gewoon door photoshop gedaan zijn ofzo want daar kunnen ze je op de foto ook bijv dunner maken


    Love is the world. And that's make my smile.

    Nou als ik eerlijk ben denk ik dat ook 0o Want op een paar foto's zie je geen tatoo in zijn nek

    Inderdaad, maar misschien, miscchien..
    Waren die foto's dan misschien niet van de tijd van Devilish ofzo ? Ik bedoel, nu hij zo ouder is geworden enzo, heb ik hem nog niet gezien met die tattoo..


    ok

    om eerlijk te zijn denk ik dat die ni nep is.

    ik weet het ni maar ik had op het internet foto's gevonde die in de bravo stonde
    en da was een paar jaar gelede toen dat em wa korter haar had en

    toen waren bill en tom op vakantie en toen stond daar bij:" waar is bill k. zijn nektatoo?"

    maarja zo erg is dat nu ook weer niet he!


    I need you like a heart needs a beat

    ik weet het ni maar ik had op het internet foto's gevonde die in de bravo stonde
    en da was een paar jaar gelede toen dat em wa korter haar had en

    toen waren bill en tom op vakantie en toen stond daar bij:" waar is bill k. zijn nektatoo?"

    maarja zo erg is dat nu ook weer niet he!


    I need you like a heart needs a beat

    ik weet niet:S hij zou nwep kunnen zijn,..dat hij niet goed tegen pijn kanxD
    maar hij kan ook echt zijn,..
    en mischien dat hij toen de tatoo nog niet:S mischiend dat hij hem nu niet meer heeft,..ik denk dat de enige persoon is die dat weet bill zelf is;)

    Ik zou het écht niet weten! Het is me ook nog niet echt opgevallen dat er geen tatoo in zijn nek stond -.- Dus ik zou het niet weten.

    (...)
    Inderdaad, maar misschien, miscchien..
    Waren die foto's dan misschien niet van de tijd van Devilish ofzo ? Ik bedoel, nu hij zo ouder is geworden enzo, heb ik hem nog niet gezien met die tattoo..


    Nee van die vakantie foto's you know. Daar heeft die duidelijk die tatoo niet in zn nek 0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nee hoor! Die foto van z'n lies tatoo waar hij die niet meer had toen was hij al beroemd want dat was toen hij de ouderdom van de Schrei Live DVD had.

    Ja, maar de liestattoo kreeg hij pas later. Toen ze beroemd werden had hij het nog niet, pas later. Dus daar kunnen wel foto's van zijn dat hij het niet heeft.


    ok