• Oke, het is lang geleden dat ik het zag, maar ik denk er nu pas over. Klopt het dat Bills nektattoo, die logo, nep is? Want er was een foto van waar hij die tattoo niet had, en toen had hij nog kort haar als bij Schrei. Er gaat zelfs een roddel dat hij zijn haren lang heeft gemaakt, op zijn nek te verbergen..

    Sorry als hier al een topic over is.


    ok

    Nee want echt waar, toen had hij die liestatoo al. Ik heb het nagecheckt en toen had hij die al.

    Hmm, maar ik denk niet dat die liestattoo nep is. :|


    ok

    ik heb een foto gezien met Bill zijn lang haar en de tattoo
    ik denk dat ie op mn netlog staat maar ik ben het niet zekr


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik denk dat dat gewoon een roddel is of dat die foto waar jij dat hebt opgezien dat zijn tatoo weg is gefotoshopt is ;)

    Ik heb een foto van Bill dat hij zijn lange haren omhoog haalt om die tatoo te laten zien.


    you are no greatest love but disappointment in my life

    misschien fotoshop ofzo..
    ik zie sommige haters er wel voor aan om die weg te shoppen en dan te roepen dat bill's tattoo fake is..


    AAP

    Er zeggen er heel veel dat die tatoo in zijn nek nep is omdat op foto's zie je hem soms wel en soms niet

    want hij heeft in een intervieuw dit gezegd :

    ik heb mijn nek tatoo stiekem laten zetten zonder dat mijn moeder ervan af wist ik heb hem laten zetten door een vriendin van me moeder en ik zei dat mijn moeder het prima vond xD

    <3


    I'll live every second like it is my last one <3

    misschien fotoshop ofzo..
    ik zie sommige haters er wel voor aan om die weg te shoppen en dan te roepen dat bill's tattoo fake is..

    já, dat dacht ik ook al o:


    Mew <3

    (...)
    já, dat dacht ik ook al o:

    wij zijn slim _O_


    AAP

    dat was toch allang bekend dat die tattoo fake was?
    en dat van dat ze ma boos op hem werd... was van zijn liestattoo(staat in een oude THspecial)

    nee z'n ma was boos van de nektatoo

    maar die lies is volgens mij echt hoor


    I need you like a heart needs a beat

    ey ma die heeft er geen op z'n lies maar wel op z'n heup!


    I need you like a heart needs a beat

    ey ma die heeft er geen op z'n lies maar wel op z'n heup!

    jha zijn ster tattoo is wel echt.want die heeft hij laten zien op werchter boutique.

    iemand hiet op quizlet en ik denken dat hij hem heeft laten weghalen!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    In de tijd nét voor Der letzte tag & Wir schliessen uns ein, heeft Bill die tatoage op zn lies laten zetten .
    En ik heb een foto van Bill's "monsoon" haar, en daar houd hij zn haar omhoog , en zie je die tattoo .
    Het lijkt me niet dat ie nep is, ookal zijn er zulke roddels .
    Tokio Hotel betekent heel veel voor hem, (en natuurlijk de andere van TH) dus waarom zou hij hierom liegen ?


    -