• De stelling van vandaag luidt:
    Kinderen zouden weer les in koken en huishouden moeten krijgen op de middelbare school.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    oneens... Want die lessen waren vroeger voor vrouwen die niet gingen werken. Als je deze lessen weer gaat invoeren dan krijg je weer gezeur met dat vrouwen thuis moeten blijven.

    Zelf heb ik het van mezelf geleerd, heb zelf ook leren koken. Ik vind dat het een soort verantwoordelijkheid is van de ouders..

    Mannen mogen wel leren koken want er zijn nog teveel mannen op deze aarde rondlopen die nog geen ei kunnen koken!!!

    eens.
    anders ga je later op jezelf wonen, kun je niet eens met een stofzuiger overweg. maar kan ik al wel, dus alleen koken


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Koken ben ik op zich wel voor, maar sommigen krijgen dat vak al op de middelbare school. Huishouden... nah, dat moeten ouders maar leren aan hun kinderen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    eens, aangezien mijn broer niet kan koken moet ik het steeds doen (N):X


    you were born original don't die as a copy

    Koken wel
    Huishouden niet want ik had het vorig jaar en ik moest bij mijn oma poetsen, had mijn leerkacht het totaal fout uitgelegd hoedat je moet dwijlen dus alleen koken!


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Yukari schreef:
    Oneens, daarvoor zijn de ouders. Zij moeten dat aan de kinderen leren, niet de school.


    3 kwart van de kinderen leren dat niet omdat ze niets hoeven te doen. Dus dan heeft het alsnog geen nut.


    Your make-up is terrible

    Aan de ene kant vind ik van wel, omdat het goed is om te weten. Maar aan de andere kant denk ik dat je het jezelf ook wel kunt aanleren. Zo moeilijk is het nou ook weer niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Langs de ene kant wel, andere kant niet. Het zou zelf te beslissen moeten zijn.
    Weer? Bij ons krijgt de halve school praktijk huishoudkunde. Zelfs hogere richtingen, waaronder ik. Wij krijgen 4u in de week. Moet je een gerecht maken, maar ook de theorie er rond leren. Bijv: waaromwater op 100° kookt, wat de invloed van zout is,...
    Maar het is niet echt aan school om dit aan te leren, ik vind dat het ook van thuis uit moet komen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oneens,dat kan je net zo goed thuis leren. Alsof we het nog niet druk genoeg hebben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Stripe schreef:
    Helemaal mee eens. Ik kom af en toe meiden tegen die nog nooit gestofzuigd of iets dergelijks hebben. Dan ben ik toch benieuwd naar hoe die het later gaan redden. Zo gaat de maatschappij ook naar de klote, dus ik ben het er helemaal mee eens.


    Never wait for perfection, just make it.

    Oneens. Er zijn belangerijkere dingen om te leren.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Niet mee eens, wat hebben de jongens er aan?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik krijg op school al les in schoonmaken en koken met het vak zorg en welzijn.
    en wat mij betreft mogen ze het dik af gaan schaften!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Nee, bedankt.
    Ik zou het in ieder geval niet graag willen, maar misschien zou het wel handig zijn als je al iets leert van koken.


    effort never betrays you

    2Nurd schreef:
    Oneens.