• De stelling van vandaag luidt:
    Kinderen zouden weer les in koken en huishouden moeten krijgen op de middelbare school.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Yukari schreef:
    Oneens, daarvoor zijn de ouders. Zij moeten dat aan de kinderen leren, niet de school.

    Ooit op een dag word jij ook een ouder:Y)

    Stripe schreef:
    Helemaal mee eens. Ik kom af en toe meiden tegen die nog nooit gestofzuigd of iets dergelijks hebben. Dan ben ik toch benieuwd naar hoe die het later gaan redden. Zo gaat de maatschappij ook naar de klote, dus ik ben het er helemaal mee eens.


    I agree.
    Mijn beste vriendin heeft bij ons thuis voor het eerst van haar leven leren afwassen, omdat ze dat thuis nooit hoefde te doen. Dan vraag je je wel af met sommige mensen of situaties hoe die zich zonder hulp zouden redden...


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Goed idee, ik zou d'r wel wat aan hebben ><


    No growth of the heart is ever a waste

    oneens ze zouden juist daarvoor moeten kunnen kiezen als ze daar in hun toekomst iets mee wilen dat doen ze het zo niet dan niet

    Mee eens.
    Nu alleen een leraar vinden die het neit erg vind dat ik het lokaal in de fik zet XD


    behind very angel is a demon

    Mee eens, sommige kinderen weten nog geen eens hoe ze een ei goed moeten bakken.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    oneens ik zit op HAVO en daar geven ze (GELUKKIG_O_) geen lessen in koken en schoonmaken. en ik moet al koken en schoonmaken van mijn oudersxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sommigen krijgen dat toch? Ö


    How y'all doin'?

    Eens.. In de plaats van LO. Voorwat dient het om te lopen? Kan je toch sowieso! Ze zouden me beter leren koken dan weet ik meteen hoe ik er aan moet beginnen.
    (huishouden hoeft niet xD)


    VIP - Very Important Penguin

    Stripe schreef:
    Helemaal mee eens. Ik kom af en toe meiden tegen die nog nooit gestofzuigd of iets dergelijks hebben. Dan ben ik toch benieuwd naar hoe die het later gaan redden. Zo gaat de maatschappij ook naar de klote, dus ik ben het er helemaal mee eens.


    Eigelijk heb je meer dan gelijk, maar ik moet oneens zeggen of ik krijg buizen op m'n rapport, haha (ik ben heel onhandig en dat werkt niet zo goed op koken). Maar eigelijk zou iedereen het wel moeten leren.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Stripe heeft gelijk.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 23:20 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Eens, je zult het ooit toch moeten leren? Je kunt niet altijd afhankelijk van je ouders blijven.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Eens :'D
    VMBO krijgt wel les in koken etc. maar Havo en Vwo niet, terwijl die juist sneller uit huis gaan als ze klaar zijn met het middelbaar :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    koken enzo wel, maar huishouden niet echt vind ik


    DUDE! Get a life!!!

    Ja, idd. Ik vind van wel.