• Ikzelf haat TH zo dat ik ze zou vermoorden. Mijn papa ( voldemort ) heeft ervoor gezorgd dat ze naar de hel komen kunnen we ze lekker martelen!!! ja wil je bij de TH haat club? Ik heb al een liedje bed8:
    Als jullie denken dat Tommeke
    Geen player is en Bill een homo
    Dan zal ik zeggen dat jullie dom zijn
    Zo dom als Gustav en Georg
    Ik wil wel zwijgen maar dat kan ik niet
    Want ik weet dat de band een klootzak is
    Refrein
    Zelfs Amy Winehouse kan nog beter zingen
    Dan Billeke die graag de mannen kust
    En een man zonder armen speelt nog beter gitaar
    Dan Tom die denkt dat die alles is
    Gustav daar heb ik niks op aan te merken
    Je weet dat hij lui is en een imbeciel
    En georg is een varken heb jij zijn neus al gezien?
    Hij showt voor de meisjes terwijl zij alleen maar bill willen
    Refrein gedaan hey
    Wie hier naar luisterd die is flink gek
    Zou naar de breinarts moeten net zoals de kaulitz twins
    Ik ben misschien maar uit mijn bek aant lullen denken jullie
    Maar ik weet wat ik zeg
    En dat is heel erg zinnig
    Refrein
    Ik zeg jullie toch
    Bill is een homo
    Tom is een player en kan geen gitaar spelen
    En kom op Gustav is lui
    En georg lelijk
    Refrein 2 keertjes



    Leer hier een ware booschap uit:
    Tokio Hotel sucks

    nice nice nice ^^ leuk lied hoor, het rijmt alleen niet, het slaat nergens op, je beledigd mensen ermee en het lied ZUIGT mega, maar verder leuk hoor, je hebt talent! ^^


    BAM!

    nice nice nice ^^ leuk lied hoor, het rijmt alleen niet, het slaat nergens op, je beledigd mensen ermee en het lied ZUIGT mega, maar verder leuk hoor, je hebt talent! ^^


    hey, dat dacht ik ook ^^ maar venom, even een tip: zet het ergens anders neer, je raakt ons hier niet echt mee of zo hoor... en dat verhaaltje op je profiel... probeer het nog eens, dan klinkt het misschien geloofwaardig ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik ben mss MAAR een meisje maar DIT LAAT IK NIET ZO
    WIJ LATEN JULLIE DENKEN WAT JE WIL MAAR DAN MOET JE DAT OOK denken EN NIET luidop DENKEN.
    ga ergens anders lopen fucken met de mening van fans, zie je niet dat niemand in je groepje wil?

    ik denk dat ik dit verander naar een fan groep
    wie doet er mee?

    OMG...kweni ze,ma gy hed ECHT GEEN LEVEN, tzou verbode moete worde, om Zon onozele Topics te make,ik bedoel, ge zyt echt ne Loser
    en dan nog een haatclub make op ne FANSITE...
    Zoek Vriende en Get a Life
    Rotkind


    everybody needs a song.

    Ikzelf haat TH zo dat ik ze zou vermoorden. Mijn papa ( voldemort ) heeft ervoor gezorgd dat ze naar de hel komen kunnen we ze lekker martelen!!! ja wil je bij de TH haat club? Ik heb al een liedje bed8:
    Als jullie denken dat Tommeke
    Geen player is en Bill een homo
    Dan zal ik zeggen dat jullie dom zijn
    Zo dom als Gustav en Georg
    Ik wil wel zwijgen maar dat kan ik niet
    Want ik weet dat de band een klootzak is
    Refrein
    Zelfs Amy Winehouse kan nog beter zingen
    Dan Billeke die graag de mannen kust
    En een man zonder armen speelt nog beter gitaar
    Dan Tom die denkt dat die alles is
    Gustav daar heb ik niks op aan te merken
    Je weet dat hij lui is en een imbeciel
    En georg is een varken heb jij zijn neus al gezien?
    Hij showt voor de meisjes terwijl zij alleen maar bill willen
    Refrein gedaan hey
    Wie hier naar luisterd die is flink gek
    Zou naar de breinarts moeten net zoals de kaulitz twins
    Ik ben misschien maar uit mijn bek aant lullen denken jullie
    Maar ik weet wat ik zeg
    En dat is heel erg zinnig
    Refrein
    Ik zeg jullie toch
    Bill is een homo
    Tom is een player en kan geen gitaar spelen
    En kom op Gustav is lui
    En georg lelijk
    Refrein 2 keertjes



    Leer hier een ware booschap uit:
    Tokio Hotel sucks


    ik heb twee dingen tegen je te zeggen.

    1. Je vader kan noooit voldemort zijn, want zijn enige zoon heet Lethalis.
    2. WAT IS DIT NOU WEE VOOR ONZIN, TH IS GOED!! Als je het daar niet mee eens bent, I don't care, maar doe niet zo zielig.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Hahaha:D er heeft hier iemand aandacht te kort denkik:D
    Krijgt ge da thuis nie mss?
    Raar da ik hier mijn tijd in steek, ma k ga toch effe u stompzinnige argumente weerlegge en in de grond bore^^!
    1.Voor de zoveelste keer, Bill is géén homo.
    2.Wij, Gustav en Georg zijn niet dom, ze zijn wrs veel slimmer dan gij aan u uitleg hier te zien...
    3.Een band is geen persoon, dus kan ook geen klootzak zijn.
    4.Het kan mss wel zijn dat Amy Winehouse beter zingt, ze zingt nu eenmaal heel goed.
    5.Bill is niet homo, dus hij kust niet graag mannen.
    6.Zonder armen gitaar spelen is onmogelijk, dus béter spelen dan iemand mét armen al helemaal.
    7.Eerst zeg je dat je niets hebt aan te merken op Gustav, dan zeg je dat hij imbeciel en lui is (wat hij alletwee niet is, Gustav staat altijd om 9uur op en hij speelt 7uur per dag drums (dat is wrs even lang als jij je leven zit te verspillen met domme liedjes))
    8.Georg is géén varken, hij heeft géén varkensneus en is de coolste jongen die ik ooit al heb gezien!
    9.Er zijn meisjes genoeg die niet (alleen) Bill en Tom willen zien maar ook zeker Georg en Gustav! (ikzelf en mn beste vriendin bijvoorbeeld)
    10.'Wie hier naar luisterT'...
    11. Wtf is een breinarts? Dat woord bestáát niet eens-_-
    12. Je bent idd uit je bek aan het lullen, en wat je zegt is het onzinnigste dat ik al heb gehoord..
    13. Ik herhaal: Bill is géén homo.
    14. Tom kan wél gitaar spelen, anders zou hij nooit geraakt zijn waar hij nu is geraakt (en dat is een heeeeeeel stuk hoger dan jij ooit zult geraken..)
    15.Gustav is dus níet lui, kijk maar naar nr 7.
    16.Georg is niet lelijk,hij ziet er goed en cool uit. Hij ziet er wrs zelfs 20 keer beter en cooler uit dan jij bent, geweest bent, en ooit zal zijn.
    17.Last but not least: dit liedje slaat nergens op, zelfs als je niet naar de tekst en de boodschap (ooh wat een boodschap-_- ) kijkt, zit er nog totáál geen ritme in en het rijmt ook langs geen kanten..
    Voilá, hier heb ik véél te veel tijd aan besteed, maar het was toch de moeite waard..


    Een tomaat is rood. Daah.

    GO ASTRID ! ! ! (ik ben die vriendin die georg leuk vindt :D)

    Dit klinkt in mijn oren als: het hebben van géén hobby at all _O_

    Wel leuk dat je een dergelijk liedje maakt, maar kun je die kunsten niet beter bewaren voor positieve doeleinden? Ik kan begrijpen dat je het enorm grappig vind dat elke Tokio Hotel fan er boos om wordt, en erop in gaat, maar wat veel haters vergeten is dat ze door de rustige oudere fans, volkomen uitgelachen worden. Natuurlijk zijn jullie niet jaloers op TH, maar dit geprovoceer heeft ook weinig zin vindt je niet? Een paar meisjes boos maken, stoer hoor 8DDD
    Als dat jou streven is, ga er dan vooral mee door, wordt gekroond tot mega kleine meisjes pester en leef heerlijk zo verder

    Aan de fans onder ons:
    Dit soort berichtjes moet je dus links laten liggen, er niet op reageren, of juist totaal belachelijk maken. Niet op een manier van 'Tokio Hotel is niet verwijfd bill is zooooon lekker ding aaah ich liebe dich, je bent gewoon jaloers!'
    Ze willen graag dat je zo reageert zodat ze om 'die domme fans van TH' kunnen lachen. Wees dus verstandig en blijf kalm. Hetzelfde geldt voor pesten op school, negeer het, dan houden ze er vanzelf mee op. Soms kost het ze een week of 2, soms een maand of 2 maar het gaat vervelend, echt ;-)

    Amen _O_ (ben heel godsdienstig bezig vandaag haha 8DDD [/nietgrappig])

    Woow je hebt echt helemaal gelijk:D! I so totally agree:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    ik heb een vraag, echt dat heb ik altijd al aan een 'hater' willen vragen, dus ik heb ook graag antwoord bitte sehr danke schon. komt het: Waarom doen 'jullie haters' zo moeilijk over th. je zou toch zeggen dat je als je ze niet leuk vind gewoon links laat liggen en niet een kansloos liedje gaat zitten schrijven? ik snap het echt niet. kan iemand het me uitleggen. ook van die hater sites, als ik dat zie, dan ben je er toch wel graag mee bezig. je kan ook eerlijk zeggen dat je gewoon geen aandacht krijgt van je vader 'Voldemort' (dat is toch harry potter, dat vind ik dus kansloos (mijn vader is Kurt Cobain)) maar ja vet zielig dat je hiermee aandacht zoekt.
    bye.


    You'd took my breath but I'll survive.

    ooh echt waar wat zielig!!!
    gaa een leven zoeken ofzo:S!!


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    wow over aandacht tekort gesproken!!
    je kunt niet eens een goeie tekst schrijven!zoooo zielig zoek een leven!!JALOERS Kind(puh)

    Pure aand8 zoeker!! :P
    Wrm TH-haters Tokio hotel belachelijk maken terwijl wij, de lieve TH-luvvers (A), dat niet mogen doen bij jullie groepen??! :S Waar steek jij je tijd trouwens in?? Iemand die een groep haat steekt z'n kostbare tijd er niet in...of je moet een zielig leventje hebben, geen vrienden hebben enz...dat je zoiets doet!! -_- van kinderachtig kinger gesproken...:8


    Don't be a drag, just be a queen.

    ik heb een vraag, echt dat heb ik altijd al aan een 'hater' willen vragen, dus ik heb ook graag antwoord bitte sehr danke schon. komt het: Waarom doen 'jullie haters' zo moeilijk over th. je zou toch zeggen dat je als je ze niet leuk vind gewoon links laat liggen en niet een kansloos liedje gaat zitten schrijven? ik snap het echt niet. kan iemand het me uitleggen. ook van die hater sites, als ik dat zie, dan ben je er toch wel graag mee bezig. je kan ook eerlijk zeggen dat je gewoon geen aandacht krijgt van je vader 'Voldemort' (dat is toch harry potter, dat vind ik dus kansloos (mijn vader is Kurt Cobain)) maar ja vet zielig dat je hiermee aandacht zoekt.
    bye.

    Wie zegt er dat ik een hater ben???

    Haha mooi liedje, maar denk je niet dat het voor jezelf bestemt is? want als je echt zoveel aandacht nodig hebt, okee je bent misschien trots op je anti-TH heid, maar schat, je hoeft het niet te bewijsen, we weten het al.