• Ikzelf haat TH zo dat ik ze zou vermoorden. Mijn papa ( voldemort ) heeft ervoor gezorgd dat ze naar de hel komen kunnen we ze lekker martelen!!! ja wil je bij de TH haat club? Ik heb al een liedje bed8:
    Als jullie denken dat Tommeke
    Geen player is en Bill een homo
    Dan zal ik zeggen dat jullie dom zijn
    Zo dom als Gustav en Georg
    Ik wil wel zwijgen maar dat kan ik niet
    Want ik weet dat de band een klootzak is
    Refrein
    Zelfs Amy Winehouse kan nog beter zingen
    Dan Billeke die graag de mannen kust
    En een man zonder armen speelt nog beter gitaar
    Dan Tom die denkt dat die alles is
    Gustav daar heb ik niks op aan te merken
    Je weet dat hij lui is en een imbeciel
    En georg is een varken heb jij zijn neus al gezien?
    Hij showt voor de meisjes terwijl zij alleen maar bill willen
    Refrein gedaan hey
    Wie hier naar luisterd die is flink gek
    Zou naar de breinarts moeten net zoals de kaulitz twins
    Ik ben misschien maar uit mijn bek aant lullen denken jullie
    Maar ik weet wat ik zeg
    En dat is heel erg zinnig
    Refrein
    Ik zeg jullie toch
    Bill is een homo
    Tom is een player en kan geen gitaar spelen
    En kom op Gustav is lui
    En georg lelijk
    Refrein 2 keertjes



    Leer hier een ware booschap uit:
    Tokio Hotel sucks

    maaaan wat ben jij me een zielig ventje, je denkt zeker dat je alles bent?! je bent gewoon een ambetant manneke ja, ga zelf naar de hel! daar val je ons tenminste niet lastig! laat de jongens van th met rust jong, je kent der niets van en je bent gewoon jaloers, je denkt dat je stoer kan doen, maar da ben je écht niet! als je denkt dat je hier iets mee kunt bereiken, dan ben je héél verkeerd bezig gast! je bent gewoon een grote klootzak van 5 die ze niet allemaal heeft! je hebt toch nog geen goeie reacties, teken te meer dat je gewoon een zielig ventje bent, neem een leven, leer fietsen ofzoo, laat ons met rust, hier bereik je niets mee!

    ''Want ik weet dat de band een klootzak is'' ??? euh srry hoor maar dat is GEEN normaal nederlands
    (puh) dus begin eerst eens aan een cursus!!!(6)
    verder ga ik hier geen energie meer in steken, want er is hier maar 1 imbeciel en dat ben jij ! (en gustav dus niet!
    (A))

    WAT BEN JIJ EEN ZIELIG PERSOON! ZOEK EEN LEVEN!!(puh)

    zielig persoon


    i hate everyone

    ik bn zelf ook geen fan van TH alleen om het zo te zeggen!!!
    K sta aan de kant van de TH lovers in dit geval!!!!!


    when words fail, music speaks.

    ik heb een vraag, echt dat heb ik altijd al aan een 'hater' willen vragen, dus ik heb ook graag antwoord bitte sehr danke schon. komt het: Waarom doen 'jullie haters' zo moeilijk over th. je zou toch zeggen dat je als je ze niet leuk vind gewoon links laat liggen en niet een kansloos liedje gaat zitten schrijven? ik snap het echt niet. kan iemand het me uitleggen. ook van die hater sites, als ik dat zie, dan ben je er toch wel graag mee bezig. je kan ook eerlijk zeggen dat je gewoon geen aandacht krijgt van je vader 'Voldemort' (dat is toch harry potter, dat vind ik dus kansloos (mijn vader is Kurt Cobain)) maar ja vet zielig dat je hiermee aandacht zoekt.
    bye.

    Wie zegt er dat ik een hater ben???

    OMG!! Durft ge da nog te vragen??! Een fan zet zo geen bericht neer met een lied waar ge TH in afkakt!! -_-''''


    Don't be a drag, just be a queen.

    oke normaal accepteer ik ieders mening maar dit gaat te ver!!! get a life mafkees!! jezus nix beters te doen ofso? egt te zielig voor worden!(6):((puh):8:((


    LikeYourTheBestHoney..<33

    ik heb een vraag, echt dat heb ik altijd al aan een 'hater' willen vragen, dus ik heb ook graag antwoord bitte sehr danke schon. komt het: Waarom doen 'jullie haters' zo moeilijk over th. je zou toch zeggen dat je als je ze niet leuk vind gewoon links laat liggen en niet een kansloos liedje gaat zitten schrijven? ik snap het echt niet. kan iemand het me uitleggen. ook van die hater sites, als ik dat zie, dan ben je er toch wel graag mee bezig. je kan ook eerlijk zeggen dat je gewoon geen aandacht krijgt van je vader 'Voldemort' (dat is toch harry potter, dat vind ik dus kansloos (mijn vader is Kurt Cobain)) maar ja vet zielig dat je hiermee aandacht zoekt.
    bye.

    Wie zegt er dat ik een hater ben???

    OMG!! Durft ge da nog te vragen??! Een fan zet zo geen bericht neer met een lied waar ge TH in afkakt!! -_-'''

    idd! je bent een mega hater, sukkel!


    i hate everyone

    OMG!! Durft ge da nog te vragen??! Een fan zet zo geen bericht neer met een lied waar ge TH in afkakt!! -_-'''

    die hbbn wle glijk jong!je bent een, hatr !je schrijft het zelf bovn je klotelieke !of ben je da al vergtn met je klein geheugn ?!(puh)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Girlz ( Waldo ^^ ) please, laat hem gewoon zijn tijd verspillen aan nutteloze liedjes. Ieder zo zijn hobby's. Ookal is dit wel een heule rare O___o

    haha ik lach me echt doodXD hoe triest kan je zijn.. tss

    ga een leven zoeken jeXD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    gwn zielig...


    when words fail, music speaks.

    Fock jou!!
    WRm HAAT jij TH??
    Ik haat jou!!!
    Laura

    tss ik zeg 1 ding waar slaat dat opXD

    OMG GAAT IE WEER.
    EERST OOK AL ZO'N TOPIC EN TOEN VERONTSCHULDIGINGEN, EN DAT IE VAN OMA;S EN KATJES HOUD.
    NOU FOCK NU LEKKER OP


    You'd took my breath but I'll survive.

    Jezus mensen


    Laat die toch doen
    ALs hij/zij zielig wil doen laat die toch gewoon :)


    Hij/zij heeft geen leven dus ik zou zeggen venom

    Ik heb een fantastisch adresje om een leven te zoeken voor jou.
    Je krijgt het nog eens van mij

    Www.Ebay.be/com

    Zoek daar maar 1
    Hebben ze er vast nog wel ;)

    Nja ik ga je gewoon laten doen.
    Jij denkt daarmee leuk te zijn?
    Tsjah jou probleem niet de mijne