• Ik stond samen met onze vaste 'groepje' meiden in de gang op school (met een meisje daarvan kan ik niet echt super goed opschieten) kijk ik naar dat meisje zie ik reebok op d'r shirt staan :"D dus ik gelijk "ik hou van jou ik hou van jou ik hou van jou!" dus iedereen keek me raar aan :"D wijs ik zo naar haar shirt gelijk me vriendin (melissa) "ik hou ook van jou!!" dus anne (dat meisje met dat shirt) keek ons raar aan dus ik zo uitleggen. "er staat reebok op je shirt en tom die ging daar een foto shoot voor doen en th gaat een reebok tour doen." dus zij gelijk zuchten xD en toen ging de bel

    moest ik ff kwijt


    My heart is yours and so am I

    Hingucker schreef:
    Wait, whut?
    Reebok tour?
    Uitleg graag! :9~
    Zoals tokio hotel de humanoid tour had komt er eind dit jaar weer een nieuwe tour genaamd reebok tour (: snappie??


    My heart is yours and so am I

    Cosmopolitan schreef:
    Okay dan. (':


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    TomCity schreef:
    (...)Zoals tokio hotel de humanoid tour had komt er eind dit jaar weer een nieuwe tour genaamd reebok tour (: snappie??


    En wie of wat heeft dat dan weer bevestigd?
    Want dat is het eerste dat ik ervan hoor.
    En eind dit jaar gingen ze al 5 concerten in Zuid-Amerika doen, en ook nog eens verhuizen en werken aan het nieuwe album, dus Europa zal er niet inzitten hoor.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hobbelpaard schreef:
    Diehard TH-fan dus? (:


    None but ourselves can free our minds.

    Oke dan. x)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Hingucker schreef:
    (...)

    En wie of wat heeft dat dan weer bevestigd?
    Want dat is het eerste dat ik ervan hoor.
    En eind dit jaar gingen ze al 5 concerten in Zuid-Amerika doen, en ook nog eens verhuizen en werken aan het nieuwe album, dus Europa zal er niet inzitten hoor.
    Heeeeel veel sites en ze hebben zelf ook gezegt dat er eind dit jaar begin midden volgend jaar een tour komt genaamd reedbok (: maar 30 september horen we meer dan zeggen ze waar precies enzo (:


    My heart is yours and so am I