• Iedereen denkt dat Bill en TOm nog altijd in Loitsche wonen op de bahnhofstrasse nr. 19.. nou dat is dus niet zo.. daar wonen ze al bijna 2 jaar niet meer.. De enigste die nog in het oude huis van hen woont in Gordon... EN zelfs te gemeente van Loitsche geeft aan op de eigen-website dat ze niet zeker weten of de jongens er nog wonen.. -_- Met andere woorden:'We zeggen het niet anders komen er geen toerristen meer.. maar nee ze wonen hier niet meer...'

    Voor de mensen die deze zomer naar loitsche willen gaan ofzo.. Verdoe je tijd niet.. Want ze wonen er allang niet meer...

    Hoe ik dit weet? SPeurwerk op internet en vertrouwelijke bronnen..

    x. kirsten:)

    ps tis geen dis.. alleen een soort van tip zodat niet iedereeen naar loitsche afstruimt en thuis komt van een koude kermis..


    Wie du mir, so ich dir.

    Btje gezond verstand kom je dr ook wel :P komop zeg ze zijn elke dag in een ander alnd en als ze vrij hebben gaan ze op vakantie duh dat ze daar niet meer wonen :P


    BAM!

    tuurlijk maar ze wonen momenteel over de hele wereld met al hun tournees enzo


    i hate everyone

    ze wone in madgeburg waar ze gebore zijn... denk ik tog

    menskes, waar op die site staat dat dan?
    En ja, ze hebben het druk, maar ze zijn heus niet altijd op tour. Ze moeten ook in de studie opnemen, en ze zijn ook bij hun ouders. Volgens mij wonen ze er nog wel:)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    HUH???
    Maar, zijn Gordon en Simone dan uit elkaar??
    want gij zegd, da Gordon de enige is die daar nog woont!
    MJaa, waar wone zij dan, of hun moeder??
    hebbe ze dan geen vast huis daar in DL,in Magdeburg fzoiet
    Xx


    everybody needs a song.

    wonen ze dus nog wel of niet in duistland:S ik snap 't niet:$...LEG FF UIT..waar ze nu dan wonen-_-'(A)


    don't Worry...Be gay.

    Ze wone in Hamburg denkik:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    de studio0w iS in Hamburg,, dah weet iCh wel,, & daar8ter iS o0wk een appartement waar ze wonen alS ze daar zyn,, duS waarschijnlijk wonen Simone & Gordon gewoon by Bahnhoffstraße 19 ?!


    .... ofzo0w:8


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    ze wone in madgeburg waar ze gebore zijn... denk ik tog


    *uche*
    Ze zijn in Leipzig geboren :vork:
    Het lijkt me dat hun woonplaats ehm zwaar privé is? Als fans ze thuis gaan stalken vind ik dat ziek, vervelend en ronduit zielig voor de jongens.

    HoiHoi.. ze wonen niet in een studio.. ze wonen in een gewoon super bewaakt huis xD:P..Ze wonen niet in loitsche, magdenburg of berlijn.. Maar ze wonen nog wel gewoon in duitsland!!:) En ze wonen bij hun moeder... En wat de gemeente loitsche betreft.. ze hebben een gesprek met de heer trumper gehad die vervolgends zij:"ik mag hier niet op ingaan van mijn advocaat..' dus daaruit kun je wel opmaken dat ze uit elkaar zijn ja.. Waarom zou Simone anders ergens alleen met de jongens gaan wonen? Tis trouwens al vrij oud nieuws.. maar ik dacht goh laat ik het nog maar is even vertellen voor mensen die het niet weten (A)..

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Jaa want ik wist het nii:D
    Xx


    everybody needs a song.

    ik wist het ook niet...

    maar dat heb ik ook niet op fan sites gelezen ofzow, dus erg bekent was het nog niet


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Bill en Tom wonen in een appartementje in Hamburg (hebbe ze zelf gezegd in een interview, en het was een fimlpje, dus geen tekst die je zelf kan aan passen zoveel je wilt..) Tom had er zelfs nog op gezegd: Ik kan me egt niii voorstellen dat we uit mekaar zouden gaan, Ik en Bill, dus we hebben maar samen een appartement gekocht in Hamburg (omdat dat een grote stad is en ze daar veel moeten zijn)

    maar hun mammie en stiefvader wonen wel nog in loitische.

    Anyway, zodra ik 16 wordt, mag ik van mn ouders in de zomervakantie naar Duitsland met een vriendin met onze rugzakken, op tokiohotel-avontuur!
    we gaan het huis in loitische zoeken, naar de befaamde felix-club gaan.. de studio's in Magdenburg zoeken.. en mss, wie weet eens zoeken in Hamburg of we daar iets vinden :P

    Bill en Tom wonen in een appartementje in Hamburg (hebbe ze zelf gezegd in een interview, en het was een fimlpje, dus geen tekst die je zelf kan aan passen zoveel je wilt..) Tom had er zelfs nog op gezegd: Ik kan me egt niii voorstellen dat we uit mekaar zouden gaan, Ik en Bill, dus we hebben maar samen een appartement gekocht in Hamburg (omdat dat een grote stad is en ze daar veel moeten zijn)

    maar hun mammie en stiefvader wonen wel nog in loitische.

    Anyway, zodra ik 16 wordt, mag ik van mn ouders in de zomervakantie naar Duitsland met een vriendin met onze rugzakken, op tokiohotel-avontuur!
    we gaan het huis in loitische zoeken, naar de befaamde felix-club gaan.. de studio's in Magdenburg zoeken.. en mss, wie weet eens zoeken in Hamburg of we daar iets vinden :P

    succes!!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ps. als je tom dan tegen komt, wil je hem dan vragen of hij met een lief nederlands meisje(=ikke) wilt trouwen??XD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?